سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا اعلام کرد

انتخاب هیئت رئیسه جدید دوره پنجم شورای شهر نکا

تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۱۰۱۷
سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا گفت: با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ماقبل پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر نکا، رئیس، نایب رئیس و منشی‌های اول و دوم سال سوم شورای شهر نکا شناخته شدند.
۰
plusresetminus
انتخاب هیئت رئیسه جدید دوره پنجم شورای شهر نکا
علی داد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری انتخابات سومین هیئت رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر نکا، اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود و به منظور اتفاق نظر برای انسجام و حرکت مثبت شورا، همه اعضای منتخب با کسب تمام آرای موجود برگزیده شدند.

وی افزود: برهمین اساس پس از پایان رأی‌گیری ابوالقاسم محمدی به عنوان رئیس، سیدمهدی موسوی به عنوان نایب رئیس و سیداحمد نعمتی به عنوان منشی دوم و خانم نوابه بخشی به عنوان منشی اول سال سوم شورا برگزیده شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا حاطرنشان کرد: با پایان انتخابات هیئت رئیسه، اکنون انتخابات مربوط به مسئولان کمیسیون‌های سال سوم شوار باقی‌مانده است که طبق برنامه در روز یکشنبه آینده یعنی سوم شهریورماه در دفتر جلسات شورا برگزار می‌شود.
 
* چند نکته مهم
شایان ذکر است ترکیب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر نکا کاملاً متشکل از افرادی است که در دوره چهار سال قبلی شورا در دوره چهارم نیز حضور داشته‌اند و اکنون موفق به حضور در هئیت رئیسه شدند البته برخی از این افراد سابقه حضور در هیئت رئیسه سال‌های گذشته را نیز داشته‌اند.

پیش از این غلام آرست، علی داد، سیدمهدی موسوی و سیداحمد نعمتی اعضای هیئت رئیسه سال‌های اول و دوم دوره کنونی شورای اسلامی شهر نکا را تشکیل می‌دادند که نکته قابل توجه پایان ریاست دو ساله غلام آست بر هیئت رئیسه شورا و عدم قرارگیری در هیئت رئیسه جدید بوده است.

این تیم را باید همان اعضای مخالف استعفای شهردار نکا و درواقع عوامل اصلی ماندگاری وی در ماجرای پاییز 97 دانست که در میان آن‌ها دو نفر از حامیان ابتدایی انتخاب شهردار در سال 96 و دو نفر نیز از مخالفان جدی انتخاب وی در آن سال بوده‌اند که اتفاقا رئیس فعلی شورای اسلامی شهر نکا جزو مخالفان ابتدایی شهردار در سال 96 بوده است.

حال این تیم که حامی اصلی شهردار در شهر نکا به شمار می‌رود بر مسند کار قرار گرفته و باتوجه به هماهنگی بالقوه با شهردار نکا باید انتظار سطح بالاتری از توقعات مردم در بالفعل شدن هماهنگی‌ها و افزایش سرعت پیشرفت و تکمیل پروزه‌های شهر را نیز داشته باشد.

البته باتوجه به تجربه بالای اعضای هیئت رئیسه جدید شورا و تسلط کامل بر تمام امور توقع مردم، کارشناسان و نخبگان شهر نیز از این شورای هفت نفره نیز بالاتر رفته و در انتظار روزهای فعال‌تر و مفیدتری برای این نهاد و در پی آن برای شهر نکا هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما