کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزبانی هایپر از آذرخش؛ نگاه گیتی‌پسند به صدر جدول

31 مرداد 1398 ساعت 13:00

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی هایپر و گیتی‌پسند به ترتیب به مصاف آذرخش بندرعباس و اهورا بهبهان می‌روند.



به گزارش بلاغ،لیگ برتر فوتسال روز‌ پنج‌شنبه 31 مرداد ماه با برگزاری 3 دیدار وارد هفته نهم می‌شود که تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی آذرخش بندرعباس و اهورا بهبهان بروند.
میزبانی هایپر از تیم استراحت کرده آذرخش
هایپر شاهین‌شهر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال نیز در روز جمعه و از ساعت 18 در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان آذرخش است؛ شاگردان سعید رستمی پس از 3 شکست متوالی، هفته گذشته تک امتیاز از اهواز به دست آوردند.
شاگردان سعید رستمی در هایپر هفته گذشته در اهواز مقابل حفاری قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر 2 متوقف شدند؛ آذرخش اما که باید مهمان مس سونگون می‌شد به دلیل حضور مس در آسیا استراحت کرد.
هایپر در 8 بازی قبلی خود تنها یک پیروزی کسب کرده و 4 تساوی و 3 شکست در کارنامه دارد و با 7 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است؛ آذرخش نیز با یک بازی کمتر، 2 برد، یک مساوی و 4 باخت و کسب 7 امتیاز در رده سیزدهم حضور دارد.
تلاش گیتی‌پسند برای بازگشت به صدر در بهبهان
گیتی‌پسند روز پنج‌شنبه و از ساعت 18 در ورزشگاه بهبهان مهمان اهورا خواهد بود؛ شاگردان حمید بی‌غم که هفته گذشته نتوانستند در یک دیدار خانگی پیروز شوند و صدر جدول را از دست دادند، به دنبال رسیدن دوباره به جایگاه خود هستند.
سرخ‌پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه 4 بر 4 مقابل شهروند ساری متوقف شدند و یک رده در جدول رده‌بندی سقوط کردند؛ اهورا نیز که در کرمانشاه مهمان شاهین بود با نتیجه 6 بر یک شکست را متحمل شد.
گیتی‌پسند با 4 برد، 3 مساوی و تنها یک شکست و کسب 15 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ اهورا بهبهان نیز 3 پیروزی کسب کرده، در یک بازی به تساوی رسیده و 4 شکست نیز متحمل شده و با 20 امتیاز در رده هشتم حضور دارد.
به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
پنج‌شنبه 31 مرداد ماه
اهورا بهبهان - گیتی‌پسند اصفهان
شهروند ساری - حفاری اهواز
فرش آرا مشهد - مقاومت البرز
جمعه یک شهریور ماه
هایپر شاهین‌شهر - آذرخش بندرعباس
ستارگان ورامین - شاهین کرمانشاه
سن‌ایچ ساوه - ارژن شیراز
 


کد مطلب: 400974

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400974/میزبانی-هایپر-آذرخش-نگاه-گیتی-پسند-صدر-جدول

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com