تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۶۴
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک میان برد، اتاق عملیات مشترک ائتلاف سعودی را در جیزان در جنوب عربستان سعودی هدف قرار داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک میان‌بُرد را به اتاق عملیات مشترک دشمن سعودی در منطقه «صامطه» جیزان شلیک کرد که با دقت بالا به هدف خود اصابت کرد.
به گزارش وبگاه خبری المسیره، این مقام نظامی یمن تاکید کرد در حمله مذکور شمار زیادی از نظامیان و مزدوران سعودی از جمله چند فرمانده آنها کشته یا زخمی شدند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: حمله به اتاق عملیات مشترک متجاوزان پس از یک عملیات اطلاعاتی مربوط به این عملیات در مرز صورت گرفت.
توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین روز چهارشنبه محل تجمع مزدوران ارتش عربستان در شرق الخوبه و شرق الدود در جیزان را هدف گرفتند که این حمله شماری کشته یا زخمی در صفوف آنها بر جای گذاشت.
یک تانک آبرامز ارتش سعودی هم در یک حمله راکتی به سایت العمود در الخوبه جیزان از کار افتاد.
در جبهه مرزی دیگر جنگ یمن، رزمندگان ارتش یمن همچنین یک فروند موشک زلزال 1 به محل تجمع مزدوران ارتش عربستان در گذرگاه علب در عسیر شلیک کردند که چندین زخمی برجای گذاشت.
شماری از مزدوران سعودی هم بر اثر انفجار خودروهای آن بر اثر انفجار یک بمب دستی کاشته در «مجازه» زخمی شدند.
در نجران هم تلاش مزدوران ارتش عربستان در السدیس ناکام ماند و شماری کشته و زخمی بر اثر انفجار دو بمب دستی برجای گذاشت.
در منطقه الربعه هم شماری از مزدوران ارتش عربستان در کمین یگان مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته یا زخمی شدند.
در استان حجه رزمندگان یمنی یک فروند موشک زلزال 1 به پادگان تازه تاسیس مزدوران سعودی در غرب جبل النار شلیک کردند. در منطقه حیران این استان هم شماری مزدور سعودی در کمین یگان مهندسی یمن کشته یا زخمی شدند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما