تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۶۲
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: همه نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد امسال برای فعالیت های تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه حمایتی خواهند گرفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به حمایت از فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه گفت: همه دانشجویانی که در باشگاه پژوهشگران جوان عضویت دارند در سال تحصیلی جدید برای کارهای تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه پژوهشی دریافت می کنند.
* ارائه  تسهیلات مالی برای کارهای تحقیقاتی دانشجویان
وی افزود: دانشجویانی که در بخش های علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی در زیر مجموعه معاونت آموزشی تحصیل می کنند در صورتی که به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی بپردازند، می توانند از تسهیلات مالی برای کارهای تحقیقاتی خود استفاده کنند.

* دانشگاه آزاد در مسیر پیشرفت است
نگاهداری با اشاره به پایش برنامه های علمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در دوره مدیریتی اخیر این دانشگاه طرح پایش برنامه علمی در دستور کار قرار گرفت که اکنون در این کار دانشگاه آزاد درحال حاضر در مسیر پیشرفت قرار دارد.
* تولید پایان نامه ها براساس نیاز محلی و منطقه ای
وی گفت: پایان نامه های دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی و هنر براساس نیاز محلی و منطقه ای در استان های کشور انجام می شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما