فرمانده انتظامی جویبار خبر داد

کاهش 50 درصدی جرائم در جویبار

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۰۸۳
فرمانده انتظامی جویبار گفت: وضعیت شهرستان جویبار نسبت به سایر شهرستان در بخش جرائم مطلوب است و در ابتدای سال 98 تا به امروز با کاهش 50 درصدی جرائم مواجه هستیم.
۰
plusresetminus
کاهش 50 درصدی جرائم در جویبار
به گزارش بلاغ، غلامرضا جعفری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انتظامی سنگ صبور مردم است و با این اعتماد مردمی، تنها هدف ما برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه است.
 
وی افزود: صبوری و خویشتنداری یکی از خصیصه‌های بارز نیروی انتظامی است و باید هنر تعامل و گفت‌وگو را در خود تقویت کنیم زیرا بسیاری از مشکلات به این طریق حل می‌شود.
 
فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی نیروی انتظامی و مردم هستند که بسیاری از مشکلات و چالش‌های موجود با حضور این قشر قابل رفع شدن است.
 
جعفری بر نقش خبرنگاران در فرهنگ سازی تأکید کرد و گفت: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی ترافیکی می‌توانند نقش پررنگی داشته باشند و همکاری انتظامی و رسانه‌ها می‌تواند در جامعه امیدآفرینی کند.
 
وی به کاهش 50 درصدی جرائم در جویبار اشاره و عنوان کرد: وضعیت شهرستان جویبار نسبت به سایر شهرستان در بخش جرائم مطلوب است و در ابتدای سال 98 تا به امروز با کاهش 50 درصدی جرائم مواجه هستیم.
 
فرمانده انتظامی جویبار گفت: نصب دوربین و پایش تصویری می تواند ضریب امنیت را ارتقا بخشد و میزان کشف جرائم را افزایش دهد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰