تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۹۹۷۰۵
شهردار سورک گفت: نباید پروژه‌ای انجام داد و بدهی‌اش را برای شهردار بعدی به ارث بگذاریم برای همین سعی کردیم با سیاست کاهش هزینه و افزایش درآمد، پروژه‌ها را با تامین منابع انجام دهیم.
۰
plusresetminus
به عقب برگردم شهردار نمی‌شدم/ پروژه‌ای را بدون تامین اعتبار شروع نمی‌کنیم
به گزارش بلاغ، حسین طبری به مناسبت هفته خبرنگار، در نشستی با خبرنگاران، اظهار کرد: امیدوارم میاندورود با حضور شما حضور قدرتمندتری در عرصه خبر داشته باشد.

طبری با بیان اینکه اگر به روزی که شهردار شدم برگردم این مسئولیت را قبول نمی‌کردم، افزود: سورکی که چهار میلیارد بودجه‌اش بود همین مقدار بدهی داشت که در این مدت سعی کردیم این بحران را مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌هایی که در سال گذشته و سال جاری انجام شده با پیمانکاران تسویه شده و بدهی به آنها نداریم.



طبری با تاکید بر اینکه هزینه باید مبتنی بر درآمد باشد، گفت: نباید پروژه‌ای انجام داد و بدهی‌اش را برای شهردار بعدی به ارث بگذاریم برای همین سعی کردیم با سیاست کاهش هزینه و افزایش درآمد، پروژه‌ها را با تامین منابع انجام دهیم.

وی مبلمان شهری را یکی از نیازهای اساسی شهر دانست و افزود: تعریض‌ها با وجود گران شدن مصالح در حال انجام است.

شهردار مرکز میاندورود خاطرنشان کرد: اگر پیش بینی نمی‌کردیم و گلخانه، کارگاه ساخت سنگ مصنوعی و کارگاه بلوک‌زنی را ایجاد نمی‌کردیم امروز می‌بایست با چندین برابر آن را ایجاد می‌کردیم و نیازهای خود را با هزینه بیشتر از جای دیگر تامین می‌کردیم.



طبری بیان کرد: با اقداماتی که انجام شد اگر امروز تمام بودجه‌های شهرداری را قطع کنند با یک مدیریت مناسب می‌توان به صورت آرام پروژه‌های خود را پیش ببریم.

وی درباره انجام پروژه‌های شهری توسط نیروهای بومی، گفت: کارهای شهرداری با استفاده از نیروهای بومی و توان داخلی انجام می‌شود که هزینه بسیار کمتری نسبت به واگذاری به پیمانکار دارد و در سال جاری برای تعریض از هیچ پیمانکاری استفاده نکردیم.

طبری پیرامون ایجاد وقفه در انجام پروژه‌های آسفالت، اظهار کرد: در انجام آسفالت بسیار حساس هستیم چون باید کیفیت لازم را داشته باشد و اگر استانداردهای لازم را نداشته باشد جلوی آن را می‌گیریم.


شهردار سورک با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به هفت میلیارد تومان تحقق بودجه داشتیم، تصریح کرد: نمایندگان مجلس در بررسی بودجه سال 97 عوارض سوخت را حذف کردند و با این کار درآمد شهرداری را قطع کردند و در سال جاری هم وزارت نفت زیر بار دادن قیر رایگان به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر نمی‌رود.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری زمانی رشد می‌کند که همه با یک نگاه واحد پیش بروند، افزود: از همه اعضای شورای شهر که در انجام کارها همکاری لازم را با ما دارند تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران میاندورود تقدیر شد.

 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲