تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۳۹۸۷۴۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی فعالان سیاسی با دفاع از قانون‌شکنان در پی جلب نظر برای رأی جمع‌کردن هستند، گفت: حامی‌ قانون‌شکنان نمی‌تواند نماینده ‌تراز انقلاب باشد.
۰
plusresetminus
حامی‌ هنجارشکنان و قانون‌گریزان نمی‌تواند نماینده ‌تراز انقلاب باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه مسئله حجاب دارای ابعاد مختلف بوده و باید یکایک آنها مورد بررسی قرار گیرد، گفت: همه نهادهایی که در این زمینه مسئولیت دارند باید به‌صورت کامل به وظایف خود عمل کنند.

وی با‌ اشاره به لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان از سوی نیروی انتظامی، اظهار داشت: مروجان بدحجابی و بی‌عفتی باید مورد برخورد قانونی قرار گرفته و نیروی انتظامی ‌موظف است با هنجارشکنان و کسانی که خلاف قانون جمهوری اسلامی ‌عمل می‌کنند، برخورد قاطع داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم خاطرنشان کرد: مسئله عفاف و حجاب تنها با برخورد با هنجارشکنان حل نمی‌شود، بلکه باید در زمینه تولید کالاهای متناسب با عفاف و حجاب نیز برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: هنگامی‌که لباس‌های متناسب با عفاف و حجاب برای بانوان در بازار یافت نمی‌شود و یا اگر یافت می‌شود، از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، طبیعی است که لباس‌هایی با چارچوب هنجارشکنانه و با قیمت ارزان‌تر که با سهولت در اختیار مردم قرار می‌گیرد، فضای جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی در ادامه به دلایل سوءاستفاده برخی از سیاستمداران از مسئله حجاب‌ اشاره کرد و بیان داشت: برخی از فعالان سیاسی به دنبال آن هستند که با هر ابزاری برای خودشان رأی جمع کنند و با دفاع از قانون‌شکنی در پی جلب نظر قانون‌شکنان برای رأی‌آوردن در انتخابات‌های مختلف هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با‌ اشاره به اینکه حامی ‌قانون‌شکنان نمی‌تواند نماینده ‌تراز انقلاب باشد، یادآور شد: مردم باید با چشم باز به این نکته توجه کنند تا بدانند کسی که در مسیر ورود به مجلس شورای اسلامی ‌می‌خواهد با حمایت از قانون‌شکنان به این منصب دست پیدا کند، درون مجلس نیز در مقام تدوین قوانین به رسالت یک نماینده‌ تراز انقلاب عمل نخواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰