تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۳۹۷۰۶۳
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه کاهش ریسک سرمایه‌گذار و ایجاد مشوق‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چابهار ضروری است، از انتخاب بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست شورای اداری بندر چابهار با هزینه‌زا خواندن نرم‌افزارهای متعدد در بندر، تجمیع سامانه عملیاتی و توسعه فناوری اطلاعات در بنادر را اجتناب ناپذیر برشمرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: مطابق برنامه، بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمند سازی بنادر کشور انتخاب شده است.

وی بیان کرد: در حالی که همه نگاه‌ها و توجه‌ها در کشور به بندر چابهار است، باید از همه راهبرد‌ها در جهت  مأموریت‌های جدید این بندر که هاب منطقه شدن است، استفاده کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه هیچ چیز نباید مانع توسعه و تحول در بندر چابهار شود، افزود: الگوی تجارت در چابهار به برنامه‌ریزی برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در این بندر نیاز دارد.

راستاد با بیان اینکه تنها بندر اقیانوسی کشور باید تقویت شود، اظهار داشت: کاهش ریسک سرمایه‌گذار و ایجاد مشوق‌های مناسب  برای جذب سرمایه‌گذاران ضروری است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴