کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتخاب بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور

27 تير 1398 ساعت 22:00

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه کاهش ریسک سرمایه‌گذار و ایجاد مشوق‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چابهار ضروری است، از انتخاب بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور خبر داد.


به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست شورای اداری بندر چابهار با هزینه‌زا خواندن نرم‌افزارهای متعدد در بندر، تجمیع سامانه عملیاتی و توسعه فناوری اطلاعات در بنادر را اجتناب ناپذیر برشمرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: مطابق برنامه، بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمند سازی بنادر کشور انتخاب شده است.

وی بیان کرد: در حالی که همه نگاه‌ها و توجه‌ها در کشور به بندر چابهار است، باید از همه راهبرد‌ها در جهت  مأموریت‌های جدید این بندر که هاب منطقه شدن است، استفاده کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه هیچ چیز نباید مانع توسعه و تحول در بندر چابهار شود، افزود: الگوی تجارت در چابهار به برنامه‌ریزی برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در این بندر نیاز دارد.

راستاد با بیان اینکه تنها بندر اقیانوسی کشور باید تقویت شود، اظهار داشت: کاهش ریسک سرمایه‌گذار و ایجاد مشوق‌های مناسب  برای جذب سرمایه‌گذاران ضروری است.


کد مطلب: 397063

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397063/انتخاب-بندر-چابهار-عنوان-پایلوت-هوشمندسازی-بنادر-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com