BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ورزشکار دارابی قهرمان کشتی فرنگی مسابقات آسیایی شد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۹۶۶۸۷
کشتی‌گیر دارابی با کسب مدال طلای مسابقات آسیا، عنوان قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمدرضا رستمی با شرکت در مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا که در روزهای 18 و 19 تیر ماه جاری در شهر چونبوری تایلند برگزار شد، پس از شکست حریفان و صعود به مرحله نهایی، موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب در مراسم استقبال از این ورزشکار که شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مردم، ورزشکاران و مسؤولان برگزار شد، گفت: افتخارآفرینی محمدرضا رستمی در عرصه رقابتهای آسیایی باعث مباهات و ایجاد انگیزه در میان سایر جوانان است.

محمدمهدی تمدن ادامه داد: ورزشکاران دارابی در رده‌های سنی مختلف همواره در عرصه ملی درخشیده‌اند و این موفقیت بین‌المللی نیز زاویه‌ای دیگر از صلابت جوانان ورزشکار این منطقه است.

وی اظهار داشت: رستمی با غلبه بر رقبای هندی، ازبکستانی، تایلندی و چینی توانست موفقیت خود را در این مسابقات تثبیت کند.

تمدن خاطرنشان کرد: این ورزشکار دارابی که در وزن 72 کیلوگرم در این رقابتها شرکت کرده، مدال طلا را دریافت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴