کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار کارگر‌:

سریال «گاندو» احساس امنیت در کشور را افزایش داد

تسنیم , 20 تير 1398 ساعت 13:27

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پخش سریال «گاندو» در شبکه سوم سیما و استقبال مردم از این سریال‌ اشاره کرد و با بیان اینکه ماجرای «جیسون رضائیان» سؤال مردم ایران بود گفت: باید [برای روشنگری در این زمینه] از سازمان اطلاعات سپاه تشکر کرد.


به گزارش بلاغ، سرتیپ بهمن کارگر در حاشیه برگزاری همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: گاندو سریالی در تراز نظام اسلامی ما بود و باید برای ساخت و پخش این سریال فاخر از رسانه ملی، شبکه سوم سیما‌ و مجموعه عوامل «گاندو» تشکر کرد.
وی با بیان اینکه سریال گاندو از نظر ساخت و فیلم‌نامه، سریالی فاخر بود افزود: این سریال در تقویت عزت و غیرت ملی و اسلامی بسیار خوب عمل کرده و خود را نشان داد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های خوب سریال گاندو افشای نقشه توطئه دشمنان به‌ویژه آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی [علیه ملت ایران] بود.

کارگر با بیان اینکه امروز باید سریال گاندو در تراز سریال‌های فاخر صداوسیما قرار گیرد عنوان کرد: ازاین‌پس سریال‌های رسانه ملی به‌ویژه در حوزه امنیتی و انتظامی باید با گاندو مقایسه شود.
وی با‌ اشاره به برخی هجمه‌ها به این سریال از سوی برخی افراد و رسانه‌های داخلی تصریح کرد: باید پرسید که چرا هرگاه که فیلم یا سریالی درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران و علیه فتنه‌های آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی تهیه می‌شود عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند؟.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه از رسانه‌های معاند و خارج کشور چیزی به‌جز دشمنی علیه مردم ایران و آرمان‌های آنان انتظار نمی‌رود خاطرنشان کرد: اما درعین‌حال از داخلی‌ها انتظار دشمنی نیست.
سرتیپ کارگر با تأکید بر لزوم تکرار ساخت سریال‌هایی مانند گاندو در کشور گفت: امروز از سینمای ایران نیز انتظار می‌رود که [برای نشان دادن اقتدار کشور در برابر دشمنان] وارد عرصه شود.

وی با‌ اشاره به اینکه سریال گاندو قدرت، اقتدار، توان اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در برابر سرویس‌های بزرگ جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان را نشان داد بیان کرد: چرا امروز عده‌ای در داخل کشور به این سریال حمله کرده و حرفی را می‌زنند که دشمنان آن را می‌گویند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با انتقاد از هجمه به عوامل ساخت فیلم گاندو تأکید کرد: این افراد اگر نادانسته این اقدام را انجام می‌دهند که باید بدانند در حال عمل به نقشه‌های دشمن هستند و اگر می‌دانند [چه اقدامی علیه منافع ملی انجام می‌دهند] باید به آنان تذکر داد.
سردار کارگر با‌ اشاره به استقبال گسترده مردم از سریال گاندو گفت: مردم بعد از پخش سریال گاندو با استقبالی که از پخش این سریال داشتند؛ به دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشورمان افتخار کردند و احساس امنیت مردم در کشور بعد از پخش سریال گاندو به‌طور حتم افزایش‌یافته ‌و نهادهای افکارسنجی باید آن را بررسی کنند.
وی با تأکید بر اینکه امروز باید مردم را در عرصه‌های مختلف [مبارزه با دشمن] روشن کرد تصریح کرد: موضوع جیسون رضائیان سؤال مردم کشور بود و باید [برای روشنگری در این زمینه] از سازمان اطلاعات سپاه تشکر کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: در سریال گاندو نشان داده شد که چه کسانی چه توطئه‌هایی علیه ملت بزرگ ایران انجام دادند؛ اما برخی در داخل کشور فریب معاندان را می‌خورند.
سردار کارگر با‌ اشاره به برخی انتقادها از سریال گاندو مبنی بر زیر سؤال رفتن مسئولان کشور با پخش این سریال تصریح کرد: این سریال در واقع مسئولان نظام را در این زمینه (موضوع جیسون رضائیان) تطهیر کرد و نشان داد که مسئولان [در زمینه منافع ملی و امنیت کشور] باکسی تعارف و شوخی نداشته و حتی اگر نزدیکان آنان نیز تخلفی در این زمینه مرتکب شده باشند؛ با آنان در کشور برخورد می‌شود؛ بنابراین گاندو در راستای تقویت مسئولان کشور بود و نشان داد که اگر پای امنیت کشور در میان باشد؛ کسی با متخلفان شوخی و تعارف ندارد.


کد مطلب: 396072

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/396072/سریال-گاندو-احساس-امنیت-کشور-افزایش

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com