دبیر جشنواره "عروسک با حجاب من" زیراب عنوان کرد

ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در قالب بازی‌های کودکانه

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۳۹۵۶۵۴
دبیر جشنواره "عروسک با حجاب من" زیراب هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ عفاف وحجاب از سنین کودکی و در قالب بازی‌های کودکانه عنوان کرد.
۰
plusresetminus
ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در قالب بازی‌های کودکانه
به گزارش بلاغ،مرضیه بخشنده، طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما هدف از برگزاری جشنواره "عروسک با حجاب من" را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سنین کودکی و در قالب بازی‌های کودکانه عنوان کرد و افزود: باحجاب کردن عروسک‌ها هم بر مادر و هم فرزند اثربخش است و امیدواریم اقدامات اینچنین، موجب تقویت بنیان حجاب در خانواده‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در دو بخش مادر و کودک برگزار می‌شود، گفت: در بخش مادران، با حضور مشاور خانواده، در قالب مشاوره کارگاهی، به بیان اثر حجاب در تحکیم بنیان خانواده و نقش تربیت دینی و اسلامی پرداخته می‌شود و در بخش کودکان نیز، به کودکانی که عروسک با حجاب خود را در برنامه شرکت داده‌اند هدیه داده می‌شود ضمن اینکه، به پنج کودکی که عروسکش بهترین حجاب را داشته هدیه ویژه تعلق می‌گیرد.

دبیر جشنواره "عروسک با حجاب من" زیراب با اشاره به برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: این غرفه‌ها شامل ایستگاه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب، میز کتاب‌خوانی و فروش کتاب، پوشاک حجاب، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، ایستگاه صلواتی و غرفه چکاب فشار خون است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰