تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۹۴۸۲۳
در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور تیم پاس ارگ کیان نکا موفق شد در یک دیدار یک طرفه تیم هیئت کشتی استان تهران را در سالن سردار طوسی این شهرستان با شکست بدرقه کند.
۰
plusresetminus
آغاز دور برگشت با برد ساده خانگی نماینده نکا برابر مهمان تهرانی/ چهارمین برد پیاپی پاس ارگ کیان نکا در خانه ثبت شد
به گزارش بلاغ، از سری مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور تیم‌های پاس ارگ کیان نکا و هیئت کشتی استان تهران در سالن سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی نکا به مصاف هم رفتند که تیم مهمان برای انتقام باخت خانگی برابر میزبان نکایی خود که از سوی دیگر انگیزه بالایی برای تکرار پیروزی‌های خود داشت قدم به میدان مسابقه ‌نهاد.

در این دیدار که در 10 وزن برگزار شد تیم میزبان موفق شد در دیداری یک طرفه در 9 وزن به پیروزی دست یافته و تنها با تحمل شکست در یک وزن به سادگی و در مدت زمان کمتر از یک ساعت و نیم به کار خود پایان دهد.

صابر خانجانی، دانیال حجتی، مهران شیخی، مهدی یگانه جعفری، نیما اشفاقی، علی سوادکوهی، جلال زمان و سیدمهدی هاشمی نفرات برنده تیم پاس ارگ کیان در این رقابت در وزن‌های 57، 62، 65، 70، 74، 79، 86، 92 و 125 بوده و سجاد عزیزی نیز در وزن 97 کیلوگرم مسابقه را به رقیب تهرانی خود واگذار کرد.

اما این دیدار که با پیشتازی قاطع نماینده نکا در تعداد بردها همراه بود در امتیازات فنی و مثبت نیز در پایان نتیجه 65 بر 14 و 30 بر 8 از تیم هیئت کشتی استان تهران پیشی گرفت تا هیچ حرف و حدیثی در این پیروزی قاطع وجود نداشته باشد.

نماینده شهرستان نکا در مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور هر سه دیدار مرحله رفت این رقابت‌ها در گروه خود که دو دیدار آن در خانه حریفان برگزار شد را با اقتدار و پیروزی پشت سر گذاشته که با این برد صعود این تیم مدعی از گروهش قطعی شده است.

پاس ارگ کیان نماینده استان مازندران و شهرستان نکا در لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور در دیدار بعدی خود هفته آینده باید در شهر کرج به مصاف نماینده استان البرز در این رقابت‌ها برود که توانسته بود این حریف قدرتمند را در نکا با نتیجه نزدیک 6 بر 4 شکست دهد که این امر از میزان حساسیت این دیدار در هفته آینده حکایت دارد.

شایان ذکر است که در جریان این مسابقه از پدر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه که به تازگی پیکر پاک این شهید پس از سه سال از سوریه به وطن بازگشت و در سالروز شهادت امام صادق(ع) در نکا به خاک سپرده شد نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴