تاریخ انتشارجمعه ۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۳۹۴۳۶۷
امام جمعه امیرکلا گفت: مقاومت فعال و دیپلماسی انقلابی تنها راهبرد کارآمد در برابر آمریکاست، صنعت دفاعی و موشکی باید الگوی مسئولین در سایر بخش‌ها قرار گیردهر مسئولی در جمهوری اسلامی که قدرت نه گفتن به دشمنان علی‌الخصوص آمریکا را ندارند کنار بروند تا موانع و مشکلات کشور حل شود.
۰
plusresetminus
مقاومت فعال و دیپلماسی انقلابی تنها راهبرد کارآمد در برابر آمریکا
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه امیرکلا با اشاره تواتن دفاعی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه نظامی اظهار کرد: آمریکا نباید توان دفاعی ما را بار دیگر محک بزند زیرا بازار فروش سلاح به گاوهای شیرده را برای همیشه از دست خواهد داد، ایران به "فشار حداکثری" آمریکا با "مقاومت و پاسخ حداکثری" پاسخ خواهد داد.
    
وی افزود: آنهایی که می‌گفتند زبان دنیا را بلد هستیم و زبان دنیا گفتگو است نه موشک، تجاوز پهپاد آمریکایی به ایران را با کدام زبان می‌خواستید پاسخ بدهیدو منهدم کنید، همه دنیا بدانند جواب دندان‌شکن و قاطع سپاه پاسداران به آمریکایی‌ها قابل تکرار است.
     
امام‌جمعه امیرکلا ادامه داد: سرنگونی پهباد گلوبال هاوک که جدیدترین، سنگین وزن‌ترین، دوربردترین، غول پیکرترین و پیشرفته‌ترین پهپاد جاسوسی دنیاست برای آمریکای‌ها این پیام روشن و قاطع را دارد که اگر جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملی و بر اساس سیاست راهبردی خود تصمیم به اقدامی بگیرد یک لحظه درنگ نخواهد کرد و قدرتمندانه آن را عملی خواهد کرد.
     
این مسئول یادآور شد: اقتداری که در زدن پهباد پیشرفته آمریکایی محقق شد با افتضاحی که در برجام گریبان کشور را گرفت سنگ‌های محکی برای تشخیص ولایتمداری و ولایت‌شعاری شد، فرزندان ولایت در سپاه با هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی شیطان بزرگ اقتدار ولایی را به‌رخ دنیا کشیدند، چه خوب است که به خطا رفتگان برجام نیز در عرصه سیاست به‌ویژه در مواجهه با جریان سلطه، حرکت لاک پشتی را کنار بگذارند و از این رویه الگوبرداری کنند.
     
حجت‌الاسلام بابائیان گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی متجاوز به دست فرزندان غیور ایران اسلامی و سپاه پاسداران، هشدار شدیداللحن به شیطان بزرگ، مرتجعین منطقه و پاسخی منطقی به کسانی است که معتقد بودند دنیا دنیای مذاکره است نه موشک، افرادی که اظهار می‌کردند آمریکا در یک چشم به‌هم زدن تأسیسات نظامی ما را هدف قرار می‌دهد، سران مرتجع عرب دیدند که ارباب‌شان نتوانست هیچ غلطی بکند پس پیش از این در برابر این بت سجده نکنید چون بسیار سست‌تر از خانه عنکبوت است.
      
وی افزود: هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی بر فراز تنگه هرمز، زنده شدن خاطرات اسارت ملوانان آمریکایی در سال ۹۴ به دست نیروهای ایرانی در خلیج فارس، پاسخی به حمله موشکی ناو وینسنس آمریکا در سال ۶۷ به هواپیمای مسافربری ایرباس درخلیج فارس وانتقام خون شهدای مسافرین این پرواز و مرهمی بر دل خانواده‌های آنها بعد از ۳۱سال می توان توصیف کرد.
   
خطیب جمعه امیرکلا تاکید کرد: اگر آمریکا به کشور ما تجاوز کند تمام منافع آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها را در منطقه به انبار ی از باروت تبدیل خواهیم کرد، انگشت تدبیر نیروهای مسلح ما در صورت هرگونه تعرض روی ماشه و آماده شلیک است.
     
بابائیان با اشاره به برخی اظهاران غرب‌گرایان و دشمنان ایران اسلامی در مورد حقوق بشر ادامه داد: حقوق بشر بهانه‌ای برای سلطه‌طلبی، تامین منافع اقتصادی و سیاسی آمریکاست، متاسفانه پرچم حقوق بشر در دست بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است و منافع آمریکا، معیار و میزان پایبندی کشورها به حقوق بشر است.
      
وی اذعان کرد: مقاومت فعال و دیپلماسی انقلابی تنها راهبرد کارآمد در برابر آمریکاست، صنعت دفاعی و موشکی باید الگوی مسئولین در سایر بخش‌ها قرار گیرد، انتظار مردم انقلابی ایران این است که به شکارچیان قدرتمند پهپاد آمریکایی نشان لیاقت، شجاعت و اقتدار داده شود البته برخی در مصاحبه با رسانه‌های خارجی می‌گویند اگر آمریکا به ایران حمله کند یک تیر برق سالم در ایران باقی نمی‌ماند در حالی که دشمن به اقتدار نظامی ایران اعتراف می‌کند این‌ها عزت کشور خود را پایین می‌آورند، چرا مسئولین امنیتی تکلیف این مزدوران اجنبی را مثل پهباد آمریکایی مشخص نمی‌کنید، هر مسئولی در جمهوری اسلامی که قدرت نه گفتن به دشمنان علی‌الخصوص آمریکا را ندارند کنار بروند تا موانع و مشکلات کشور حل شود والا مردم با بصیرت، انقلابی و ولایی آنها را از مسئولیت کنار خواهندگذاشت.
      
این مسئول افزود: دلیل اشرافی‌گری امروز خانواده‌های برخی از مسئولان به زمانی بر می‌گردد که دلسوزان نظام پای جنگ رفتند و خون دادند ولی پدران این افراد به خارج رفتند، سپس با مدرک به کشور برگشتند و با گرفتن مسئولیت از دولت‌های بعد از جنگ، سر سفره بیت‌المال نشستند،حیف و میل کردند و الان هم با سوء مدیریت روی اعصاب ملت راه می‌روند.
       
امام‌جمعه امیرکلا با گرامی‌داشت شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه یادآور شد: شهید بهشتی به تعبیر امام(ره) یک ملت بود برای مردم ما و شخصیتی صاحب فکر، اراده قوی، اهل کار، با نشاط و به‌معنای واقعی یک نعمت بزرگ الهی برای ملت ما بود.
  
وی در پایان گفت: بعضی از عناصر قانون‌ستیز که با قانون حجاب خانم‌ها در اجتماع به علت الزام‌آور بودن آن مخالف هستند اگر مریض نیستند پس چرا در مورد کشورهایی که داشتن حجاب خانم‌ها در اجتماع را ممنوع اعلام کردند سکوت مرگبار گرفتند و قانون الزام‌آور ضد حجاب در این کشور را محکوم نمی‌کنند، این‌ها به‌دنبال نابودی اسلام هستند.


   

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما