تاریخ انتشارجمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۹۳۱۲۴
امام جمعه امیرکلا گفت: قرن حاضر، قرن شکست همینه پوشالی شیطان بزرگ آمریکا است، کسانی که دل ملت ایران را به درد آوردند به خود بیایند و ناتوانی خود در اداره کشور و سوء مدیریت خویش را به پای ملت ننویسند.
۰
plusresetminus
پایان قدرت پوشالی آمریکا نزدیک است/مسئولان ناتوانی خود را پای ملت ننویسند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه امیرکلا با اشاره  اظهار کرد: موضع انقلابی رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن حرکتی موسی‌گونه در مقابل فرعون زمان و بر اساس عزت، مصلحت، حکمت و باطل‌السحر جنگ روانی چندین ساله دشمن بود که باید مسئولین و سیاسیون، دیپلماسی مقتدرانه و عزت‌مندانه را از رهبر فرزانه و شجاع و جهادی یاد بگیرند.
 
وی افزود: امام‌خمینی(ره) با نامه تاریخی خود به گورباچف رهبر شوروی سابق، زنگ پایان کمونیست را نواخت و امام‌خامنه‌ای عزیز هم با پاسخ ندادن و بی‌اعتنایی به ترامپ، زنگ پایان هژمونی ابر قدرت پوشالی شیطان بزرگ آمریکا را به صدا درآورد.
   
پایان قدرت پوشالی آمریکا نزدیک است
امام‌ جمعه امیرکلا ادامه داد: قرن حاضر، قرن شکست همینه پوشالی شیطان بزرگ آمریکا است، کسانی که دل در گرو این قدرت پوشالی بستند و دل ملت ایران را به درد آوردند به خود بیایند و به ملت برگردند.
  
این مسئول خاطرنشان کرد: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر شیعیان جهان، ذخیره ماندگار انقلاب و اسلام، وفادار به اصول و آرمان‌های انقلاب‌و امام(ره)، با صلابت و مقتدر، دارای سیر و سلوک و اخلاق عملی، حکیم و نظریه‌پرداز، مصلح و انقلابی بزرگ، معتقد به جوانان، قابلیت بالای علمی و فقهی، پاکدستی و سلامت نفس، دارای تفکر راهبردی است که جهان اسلام و معاصر از این نعمت فیاض الهی برخوردار است.
     
امام‌ جمعه امیرکلا ادامه داد: برخی‌ها ناتوانی خود در اداره کشور و سوء مدیریت خویش را به پای ملت ننویسند و به غلط آدرس مذاکره با آمریکا را ندهند، این مردم تمام قد، پای انقلاب ایستاده‌اند و معتقدند اگر مسئولان اهل کار و تلاش باشند تمام مشکلات مرتفع خواهدشد، با مذاکره بر سر نوامیس این کشور هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
   
این مسئول خاطرنشان کرد: معمار اصلی تحریم‌ها علیه مردم ایران ،فتنه‌گران و حامیان فتنه بودند که با دادن گرای تحریم به آمریکا، مردم را تحت فشار گذاشتند و برای پایان دادن به تحریم‌ها ابتدا باید ریشه‌ای فتنه را در داخل کشور خشکاند.
  
حجت‌الاسلام بابائیان به وظیفه قوه قضائیه در گام دوم انقلاب گفت: شش گام شامل بسط و گسترش عدالت، سرعت دادرسی پرونده‌ها، برخورد با زمینه‌های فساد و مفسدان اقتصادی، نظارت و سلامت درونی دستگاه قضا، مطالبه شفافیت اطلاعات قانونی از قراردادها(معاملات، مناقصات، مزایده‌ها و مالیات‌ها) و استفاده از ظرفیت جوانان صالح انقلابی و فاضل در دستگاه قضا برای این قوه مورد نظر قرار دارد.
  
وی افزود: قوه قضاییه رکن رکین برقراری امنیت در جامعه، پناهگاه ملت، مورد وثوق و اعتماد مردم، استیفاکننده حقوق عامه مردم، حافظ سلامت اخلاقی جامعه و خدمتگزار ملت است.
   
خطیب جمعه امیرکلا با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نعمت‌های الهی به جمهوری اسلامی و یکی از رویش‌های انقلاب جهت تبیین اندیشه‌های وحیانی و قرآنی در نشر، توسعه و تحکیم فرهنگ اسلامی، جذب جوانان پرشور و انقلابی، تقویت و گسترش حاکمیت دینی نقش بسزایی داشته  و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد.
  
بابائیان با بررسی حرکات خصمانه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران تاکید کرد: رئیس‌جمهور آمریکا از ایران می‌خواهد به توافق هسته‌ای که خود ترامپ آن را به‌عنوان بدترین توافق تاریخی پس زده و پاره کرده پایبند بماند، انسان تعجب می‌کند که چه کسانی دارند دنیا را اداره می‌کنند.
 
این مسئول ادامه داد: آمریکا تنها در صدد امتیازگیری از ایران نیست، بلکه می‌خواهد انقلاب اسلامی را نیز تحقیر کند، به دنیا بگوید آن نظامی که ادعای استکبارستیزی داشت و به ما شیطان بزرگ می‌گفت مجبور شد پای میز مذاکره بیاید و تسلیم خواسته‌ ما شود اما رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و صلابتی بی‌نظیر که یادآور سیره امام‌خمینی(ره) بود نه تنها این سیاست را خنثی، بلکه آمریکا را نیز تحقیر کرد.
  
وی یادآور شد: حمله به دو نفتکش ژاپنی و نروژی در دریای عمان با نقشه مثلث شوم آمریکا،اسرائیل و ارتجاع عرب برای تیره کردن و جلوگیری از ارتقای روابط ایران و ژاپن، متهم کردن ایران به برخی از اقدامات تروریستی، فشار بر ایران برای مذاکره سازش، ایجاد اجماع جهانی علیه ایران، برنامه‌ریزی برای تهیه مقدمات جنگ علیه ایران و زمینه سازی برای فروش سلاح به کشورهای عرب بود.
  
امام‌جمعه امیرکلا ضمن تقبیح تحریم اقتصادی آمریکا علیه ایران اذعان کرد: راهبرد و استراتژی فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران در تحریم اقتصادی جهت تحقق انزوا دیپلماتیک ایران، گشودن دروازه‌های آشوب و تنش‌های خیابانی بر علیه حاکمیت و نظام سیاسی، وادار کردن ایران برای سازش به‌ویژه در حوزه موشکی و منطقه‌ای، محدود کردن ایران به درون مرزهایش، تحت فشار گذاشتن متحدان ایرانی،  قطع منابع مالی مقاومت و گرفتن ابتکار عمل در منطقه از ایران است که محقق نخواهد شد.
  
وی در پایان گفت: مرگ مُرسی، یاسر عرفات، به دار آویخته شدن صدام، سرنگونی قذافی و عمرالبشیر که همه در نقطه نزدیکی اعتماد به آمریکا مشترک بودند عبرت دیگری شد برای کسانی که معتقدند با نزدیکی به آمریکا می‌توان کشوری پیشرفته و آینده روشن داشت، سرنوشت مُرسی نشان داد نزدیکی به شیطان بزرگ یعنی مرگ.

           
انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما