کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتمام حجت فرماندار فریدونکنار با مسئولین

شهر نباید حالت نظامی بگیرد / رونق صنعت توریست با ارائه خدمات

26 اسفند 1392 ساعت 10:40

فرماندار فریدونکنار عنوان داشت:در ایام نوروز مهمترین مسئله تامین امنیت است اما تلاش شود شهر به حالت نظامی در نیاید تا جذب توریست به راحتی صورت پذیرد.


به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان فریدونکنار،محمد حسین زاده لداری در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی که در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و نقطه قوتی که در شهرستان وجود دارد امور محوله را به نحو احسنت انجام دهید.
وی با بیان اینکه فریدونکنار یک شهر ساحلی و با قابلیت جذب توریست بالاست، اذعان داشت: انتظار ما بر این است اقدامات موثر و لازم را در احیای صنعت توریست در فریدونکنار انجام دهید.
حسین زاده با اشاره به اینکه مصوبات را به طور کامل اجرایی کنید و گزارش کار واقعی بدهید، عنوان داشت: در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز مهمترین مسئله تامین امنیت است، در مناطق تجاری و بازار ماهی استقرار پلیس الزامی است اما تلاش شود شهر به حالت نظامی در نیاید تا جذب توریست به راحتی صورت پذیرد.
فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: ما نمی خواهیم توریست بیاوریم و فقط زباله جمع آوری نمائیم، بلکه باید با ارائه خدمات به مسافرین صنعت توریست را رونق بخشیم و ارزش مالی را در شهرستان به گردش دربیاوریم.
حسین زاده با تاکید بر اینکه تلاش تمام اعضای ستاد باید این موضوع باشد که در مواقع مهم و ضروری به داد مردم برسند، یادآور شد: برنامه ریزی مناسب را برای تامین امنیت در پارک لاله و مقابل درب هلال احمر صورت دهید.
وی خاطرنشان کرد: برای استقرار نمایشگاه جایگاه مناسب تعیین شود، همچنین کشیک بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم و مسافرین باشد.
مقام عالی دولت در شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه بر روی قیمت های اقلام نظارت کامل داشته باشید، گفت: برای توزیع میوه های ایام عید مکانی مناسب در شهر ترتیبی دیده شود تا هم ایجاد ترافیک نگردد و هم مردم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
حسین زاده با اشاره به اینکه به دلیل تقارن ایام فاطمیه و عید نوروز مراسم نوروز خوانی در شهرستان برگزار نگردد، اظهار داشت: اجرای تمام این موارد را در دستور کار خود قرار دهید و پیگیر امور باشید و مصوبات را به جد پیاده کنید تا ایامی خوب و خوش را برای مردم و مسافران نوروزی رقم بزنیم.


کد مطلب: 39242

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/39242/شهر-نباید-حالت-نظامی-بگیرد-رونق-صنعت-توریست-ارائه-خدمات

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com