کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی

26 خرداد 1398 ساعت 10:40

رئیس جهاد دانشگاهی گفت:با توجه به تجربه ای که در موضوع پژوهش و فناوری و ارائه آموزش‌های مهارتی داشتیم، اعلام آمادگی کردیم که طرح مشاغل خانگی را برای سایر استان‌های کشور نیز انجام دهیم.


به گزارش بلاغ،حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با توجه به تجربه ای که در موضوع پژوهش و فناوری و ارائه آموزش‌های مهارتی در سطح کشور داشتیم، می‌خواهیم پروژه اشتغال در کشور را به نحو مطلوب‌تری ادامه دهیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ابتدا پروژه اشتغال را در ۹ استان اجرا کردیم و با تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت کار و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با جهاد دانشگاهی منعقد شد، به عنوان مجری این طرح انتخاب شدیم. خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های خوبی در این خصوص انجام شده و به دنبال این هستیم تا استعدادها شناسایی شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پروژه اشتغال، افراد پس از شناسایی استعدادهای خود به مجموعه‌هایی که بتوانند از دستاوردهای آنان استفاده کنند متصل می‌شوند. همچنین برخی از افراد به بازار کار متصل شده و درنهایت حمایت‌مالی می‌شوند.

طیبی اضافه کرد:‌ همچنین اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم طرح مشاغل خانگی را برای سایر استان‌های کشور نیزانجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موافقت‌های اولیه برای این کار اخذ شده و در ۲۳ استان طرح اشتغال انجام می‌شود تا پس از آن بتوانیم با اجرای موفق این طرح در سایر استان‌ها نیز پروژه اشتغال را جلو ببریم.


کد مطلب: 392196

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392196/اجرای-طرح-مشاغل-خانگی-همکاری-جهاد-دانشگاهی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com