تاریخ انتشارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۳۹۰۸۸۶
مراسم تشییع و تدفین دارنده اولین طلای تاریخ کاراته ایران در المپیک با حضور مسئولان فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و علاقمندان به کاراته برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مرحوم نوید محمدی بامداد پنجشنبه بر اثر سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفته بود. مراسم تدفین وی با حضور خانواده آن مرحوم، سید حسن طباطبایی رئیس‌و وحید مؤمنی سرپرست دبیری فدراسیون، مهران بهنام فر و رضا عزیزی سرمربی و مربی پیشین تیم ملی جوانان، خانواده آن مرحوم، اساتید کاراته استان فارس و جمع زیادی از علاقمندان به کاراته در شیراز برگزار شد.

مرحوم محمدی ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در حالی که با خودروی پدر خود در اتوبان کوهسار شیراز در حال رانندگی بود به علت سرعت زیاد در پیچ خطرناک پس از تونل کوهسار از مسیر خارج و خودرو وی واژگون شد.‌ بر اثر شدت این سانحه نوید محمدی کاراته‌کای با آتیه تیم ملی که قرار بود با وجود داشتن ۱۸ سال در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز حاضر شود، در دم جان سپرد. پدر او مربی‌اش بود و متأسفانه در شوک این حادثه ناگهانی به سر می‌برد.

دو مدال طلای مسابقات بین‌المللی کاپ ایران زمین، یک طلا و یک نقره و یک برنز مسابقات بین الملی ارومیه، ۲ طلا و ۱ نقره و یک برنز رقابت‌های قهرمانی کشور و از همه مهم‌تر طلای المپیک جوانان در آرژانتین در کارنامه این قهرمان جوان بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷