کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ دسته اول کشتی آزاد

پیروزی خانگی کشتی‌گیران نکایی برابر مهمان کرجی/ دومین ناکامی رقیبان در فتح ارگ کیان نکا

11 خرداد 1398 ساعت 10:29

در دومین هفته لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور تیم پاس ارگ کیان نماینده نکا در این رقابت‌ها موفق شد در خانه، مهمان کرجی خود را در رقابتی سخت و نفس‌گیر مغلوب کند تا دومین هفته متوالی برنده رقابت‌های خود باشد.


به گزارش بلاغ، از سری مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور تیم‌های پاس ارگ کیان نکا و آسانسور بهران کرج در سالن سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی نکا به مصاف هم رفتند که این رقابت حساس و نفس‌گیر باوجود برگزاری در ساعت نزدیک به زمان افطار با استقبال خوبی از سوی تماشاگران نیز همراه شد.

در این دیدار که در 10 وزن و از ساعت 21 روز جمعه دهم خردادماه آغاز شد افشین رحمانی، دانیال حجتی، سورنا شکریان، مهدی یگانه جعفری، نیما اشفاقی، علی سوادکوهی، جلال زمانی، سینا غلامی، سجاد عزیزی و سیدمهدی هاشمی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم اعضای نماینده نکا به سرمربی‌گری سیدروح الله حسینی بودند.

در پایان این رقابت تیمی، نماینده شهرستان نکا موفق شد با نتیجه 6 بر 4 مهمان خود از کرج را مغلوب سازد که در آن افشین رحمانی، دانیال حجتی، مهدی یگانه جعفری، نیما اشفاقی، جلال زمانی و سیدمهدی هاشمی در اوزان اول، دوم، چهارم، پنجم، هفتم و دهم موفق به غلبه بر حریفان خود شدند.

در این دیدار علاوه بر پیشتازی نماینده نکا در تعداد بردها، در امتیازات فنی و پوئن مثبت نیز با نتیجه 59 بر 39 و 23 بر 16 از تیم آسانسور بهران کرج پیشی گرفت که نشان از غلبه فنی و امتیازی تیم پاس ارگ کیان بر رقیب خود دارد.

در این مسابقه آقایان امیرحسین رهنما، ابوالفضل سبزعلی، عباس کاگرپور و نادر مرادی راد به عنوان چهار داور تشک و رضا غلامی به عنوان نماینده کمیته لیگ و سرپرست مسابقات کار مدیریت مسابقه را بر عهده داشتند.

این درحالی است که نماینده شرستان نکا در مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد مردان کشور در هفته اول مسابقات نیز دست به کار بزرگی زده بود و با برد قاطع 9 بر 1 موفق شد در تهران تیم هیئت کشتی پایتخت را شکست دهد.

نکته مهم هر دو هفته رقابت‌ها نیز حضور تیم پاس اگر کیان برای اولین بار در قابت‌های کشوری است که این دو برد به نوعی یک خط و نشان جدی از سوی نماینده نکا برای تمام مدعیان کشوری این رقابت‌ها به شمار می‌آید.

در پایان گفتنی است تیم پاس ارگ کیان در هفته سوم این رقابت‌ها هفته آینده در شهر بابل به مصاف تیم علویان این شهر می‌رود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 389744

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/389744/پیروزی-خانگی-کشتی-گیران-نکایی-برابر-مهمان-کرجی-دومین-ناکامی-رقیبان-فتح-ارگ-کیان-نکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com