تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۳۸۹۲۱۴
محمدعلی نجفی نامه‌ای را در منزل دختر خود گذاشته بود و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بعد از دستگیری نجفی از نامه‌ای سخن گفته بود که او پس از قتل همسرش، از خود به جای گذاشته بود.

محتوای نامه‌ای که نجفی از خود به جای گذاشت چه بود؟
سایت خبری سحام خبر داده است که محمدعلی نجفی این نامه را در منزل دختر خود گذاشته بود و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.
 
در متن نامه، شهردار سابق تهران مدعی شده است که همسرش با مرد دیگری در ارتباط بود. بنا به ادعای وی، او بارها از همسرش خواسته تا به ارتباطش با آن مرد خاتمه دهد.
 
محمدعلی نجفی در نامه خود گفته است که پس از تداوم این تماس‌ها، از نظر او مهدورالدم محسوب می‌شد و بر همین اساس همسرش را به قتل رسانده است.
 
چندین ماه پیش نیز محمدعلی نجفی از وی خواسته بود تا با دریافت یک منزل مسکونی از وی طلاق بگیرد، اما همسرش مصرا خواستار ادامه این رابطه بوده است.
 
این ادعاها بر اساس محتوای نامه ای است که توسط آقای نجفی نگارش شده و از صحت و یا عدم صحت ارتباط خانم میترا استاد با فرد دیگر، مستقلا اطلاعی در دست نیست.
 
گفتنی است؛ ظهر دیروز ۷ خرداد خبر قتل میترا استاد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برجی واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق‌ خواب و در حالی که به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما