کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه امیرکلا:

اراده ملت ایران شکسته نخواهد شد/در تبیین ماجرای برجام همه‌ کم گذاشتیم

3 خرداد 1398 ساعت 15:46

امام جمعه امیرکلا گفت: آمدن ناو ابراهام لینکن به طرف خلیج فارس در واقع حرکت یک خوکچه به طرف دهان اژدهاست، اراده ملت ایران با این حرکت‌ها شکسته نخواهد شد و باید اعتراف کنیم که برای رهبری کم گذاشتیم، در تبیین ماجرای برجام.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه امیرکلا اظهار کرد: مسئولین، مومنین، انقلابیون و دلسوزان باید اعتراف کنیم که برای رهبری کم گذاشتیم، در تبیین ماجرای برجام همه‌مان کم گذاشتیم و انعکاس صدایش نشدیم.
  
وی افزود: به حافظه تاریخی ضعیف جامعه اعتماد کردیم و آن را سپردیم به رسانه‌های فریب‌کار تا برخی تمام اشتباهات مسئولین، عبور از خط قرمزها، ساده لوحی‌ها، غرب شیفتگی‌ها و حماقت‌هایشان را به پای رهبری بنویسندتا امروز رهبری در جایگاه متهم قرار بگیرد و ناچار شود از خود دفاع کند.
  
امام جمعه امیرکلا ادامه داد: به علت بده بستان‌های سیاسی، حزبی و جناحی نمایندگان، حرکت در مسیر شهرت‌طلبی، مطرح کردن خود در فضای مجازی، ظاهر شدن در قامت یک سلبریتی و عدم توجه به نتیجه کار، نیاز نمایندگان به بودجه و همراهی مدیران اجرایی کشور، امتیاز دادن هر یک از آن‌ها به یکدیگر، وجود منافع شخصی باعث کند شدن تیغ نظارتی مجلس شده است.
   
این مسئول تصریح کرد: پایبندی کامل به اقامه اصول دین اسلام، اقامه قسط و عدل در نظام اسلامی، توجه به معنویات، تقوا، زهد، ساده‌زیستی و پرهیز از دنیا جزو شاخصه‌های الگوی حکومت علوی در حکمرانی نظام اسلامی بوده و مسئولین نیز به آن تمسک بجویند.
   
حجت‌الاسلام بابائیان گفت: در شب قدر، مسلمانان با شب زنده‌داری و مناجات خود از قید بندگی غیر خدایی که شیاطین جن و انس هستند رها شده و به عبودییت خداوند می‌پردازند، در روز قدس هم که آخرین روزهای شهرالله اعظم است، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت، بردگی شیاطین بزرگ و ابر قدرت‌ها رها شده، به قدرت لایزال الهی بپیوندند و دست جنایتکاران تاریخ را از کشورهای مسلمان و مستضعف قطع کنند.
    
وی اذعان کرد: خوی اشرافی‌گری، بلای کشور و جامعه انقلابی شده و موجب دنیاگرایی، عامل بی‌عدالتی، محصول لیبرالیسم، موجب فساد اخلاقی و اقتصادی، باعث گسترش ضد ارزش‌ها در جامعه، موجب تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی، عامل اسراف،حیف و میل سرمایه‌های ملی است و روحیه استکباری و زیاده‌خواهی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.
   
خطیب جمعه امیرکلا اذعان کرد: آن مسئولی که به‌جای گره‌گشایی از مشکلات جامعه به‌دنبال پیدا کردن راه مذاکره بی‌حاصل و حقارت‌آمیز با آمریکا است باید در سلامت عقلی‌اش تردید کرد.
  
بابائیان با اشاره به برخی تحولات نظامی در منطقه یادآور شد: آمدن ناو ابراهام لینکن به طرف خلیج فارس در واقع حرکت یک خوکچه به طرف دهان اژدهاست، اراده ملت ایران با این حرکت‌ها شکسته نخواهد شد.
  
وی ادامه داد: حضور گسترده و پر شکوه مردم عزیز در روز قدس از الزامات انقلابی و مومن بودن هر ایرانی، تجلی اقتدار ملت، نمایش وحدت و انسجام، مخالفت با ظلم، ستم و استکبار، همراهی با جنبش‌های اسلامی و مقاومت در منطقه، تجلی پیروی از ولایت و نظام اسلامی است.
   
امام‌جمعه امیرکلا تاکید کرد: توان موشکی، عبرتی است که نبودش در جنگ تحمیلی تجربه شد، داشتن توان موشکی برای آن است که از تکرار دزفول‌ها و خرمشهرها جلوگیری شود، از موشک‌باران‌های دیوانه ‌هایی همچون صدام جلوگیری، استقلال و امنیت کشور در برابر هر تجاوزی حفظ می‌گردد.
  
این مسئول به مبانی و شاخصه‌های منطق رهبری در رویارویی با نقشه‌های دشمن اشاره و آن‌ها را این گونه برشمرد: تبعیت از منطق عقلانی نظام، ایستادگی در برابر استکبار، نفی مذاکره با دشمن، اتخاذ راهبرد مقاومت، توکل بر خدا و اعتماد به نفس، منطق ظلم‌ناپذیری در برابر دشمن و تقویت مولفه‌های اقتدار ملی.
  
حجت‌الاسلام بابائیان در پایان گفت: ترامپ گفته بود، حمایت آمریکا است که آل‌سعود و امارات را سرپا نگه داشته، آمریکا ۴۸۰ میلیارد دلار از آنها گرفت نتوانست هیچ غلطی بکندو جلوی حمله پهپادها و موشک‌های یمن را بگیرد، وقتی آمریکا حریف انصارالله نیست آن‌وقت از چند تا کشور ذره‌بینی شورای همکاری خلیج فارس چه کاری ساخته است.

 
انتهای پیام/


کد مطلب: 388400

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388400/اراده-ملت-ایران-شکسته-نخواهد-تبیین-ماجرای-برجام-همه-کم-گذاشتیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com