تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۸۵۳۹۱
فرمانده انتظامی البرز گفت: نوجوان فروشنده ارز دیجیتال در استان البرز با 14 سال سن و اتهام 10 میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سرتیپ عباسعلی محمدیان دیروز در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این کلاهبردار خود را به عنوان مدیر سایت‌های مشهور فروش ارز دیجیتال معرفی و اقدام به خرید و فروش ارز می‌کرده است.
وی اضافه کرد: شگرد کلاهبرداری این نوجوان به شکلی بود که با ایجاد اکانت‌های جعلی اقدام به تبلیغ گسترده در فضای مجازی درخصوص خرید و فروش ارز کرده است.
محمدیان گفت: این نوجوان از طریق تبلیغات مشتریان خود را جذب کرده و از آنها درخواست می‌کرد که وجه پرداختی را مستقیم به حساب یکی از سایت‌های معتبر واریز و سپس خود را به عنوان نقش خریدار به آنها معرفی و ارزها را دریافت و به خریدار اصلی تحویل نمی‌داده است.
وی خاطرنشان کرد: متهم 14 ساله در اعترافات خود اذعان داشت که با اکانت‌های جعلی و با استفاده از کارت شناسایی جعلی این عمل مجرمانه را انجام داده است.
فرمانده انتظامی البرز گفت: تلاش کارشناسان پلیس برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد. وی یادآور شد که چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند به پلیس فتا استان البرز مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما