تاریخ انتشارجمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۸۴۶۳۰
امام جمعه قائم‌شهر در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان گفت: نمایندگان مجلس باید شهامت سپاهی را در عمل به نمایش بگذارند، باید موضع محکم خود را در برابر این حرکت ترامپ داشته باشیم چراکه آنها به بخشی از نیروی امنیتی کشور اهانت کردند و آنها را تروریست نامیدند.
۰
plusresetminus
نمایندگان مجلس شهامت سپاهی را در عمل نشان دهند/عده‌ای پس از کلاه گشاد در برجام دنبال تصویبFATF هستند
به گزارش بلاغ،آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قائمشهر اظهار کرد: دوست و دشمن در دنیا می‌دانند اگر یک نیروی نظامی پایبند به موازین اخلاقی و قوانین دینی پیدا شود آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است، هیچ کجای دنیا این مورد وجود ندارد.

وی با اشاره به نقشه‌های استکبار جهانی در منطقه خاطرنشان کرد: دشمنان ما در غرب آسیا، 7 تریلیون دلار هزینه کردند که با تشکیل و تقویت داعش بشار اسد را سرنگون کنند تا هم به تصور خودشان فضای امنی برای رژیم صهیونیستی به وجود آورند و هم بازوی مقاومت ایران را شکسته باشند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر افزود: 7 تریلیون دلار پول‌شان بر باد رفت و نتیجه این شد که رئیس جمهور آمریکا وارد عراق شود و موقع فرود هواپیما، چراغ را خاموش کند و تا پنهانی به جایی برود و هیچ استقبال رسمی از وی به عمل نیاورند.

معلمی با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق تصریح کرد: مردم عراق با ما دشمنی نداشتند و این استکباز جهانی بود که صدام ملعون را تحریک کردند و وی هم خیال می‌کرد ژاندارم اول منطقه می‌شود و فریب خورد و با نکبت به گور رفت و این‌ها قدرت الهی و نشانه‌های حقانیت و باطل بودن است.

وی ضمن تشکر نمایندگان از پوشیدن لباس سپاه و حمایت از آنان تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید شهامت سپاهی را در عمل به نمایش بگذارند، باید موضع محکم خود را در برابر این حرکت ترامپ داشته باشیم چراکه آنها به بخشی از نیروی امنیتی کشور اهانت کردند و آنها را تروریست نامیدند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه ترامپ گفته نباید فعالیت منطقه‌ای داشته باشند و این گفته مربوط به سپاه قدس است که سال‌ها توسط آمریکا تحریم بودند، افزود: آمریکا هرجا که تلنگری زد توسط سپاه قدس سیلی محکم خورد و حالا که به کل سپاه اهانت کرد وقت آن است که مجلس، کل ارتش متجاوز آمریکا را تروریست بنامد و این خواسته و اراده ملت سراسر کشور از مجلس است.

معلمی به علل جسور شدن آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی در مذاکره ما عقب‌نشینی کردیم و سانتریفیوژها خاموش شد، آمریکا جسور شد و باید روزی این هیولای توخالی را شکست داد و مقاومت کرد و هرکه برای خدا و تقویت دین خدا کار کند موفق می‌شود.

وی افزود: ملت ما با اندیشه سپاهی، ایمان و اعتقاد آماده است، کدام نیرو قوی‌تر از سپاه برای ما ایستاد و سپاه عزیز ملت و از نوامیس کشور است و باید از آن دفاع کرد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهربا اشاره به سیل در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: در سیل اخیر سپاه پیش‌گام بود و همه با روحیات بسیجی وارد صحنه شدند و آمریکا به جای یک حرکت انسان دوستانه، کشورهایی که می‌خواهند به سیل زدگان کمک کنند را تحریم بانکی می‌کند.

معلمی تصریح کرد: ای کاش به جای دلبستگی به مذاکره روی پای خود می‌ایستادیم و از سپاه حمایت بیشتری می‌شد چرا که برخی از مسؤولان با بهانه‌های موهوم به سپاه حمله می‌کنند و خواهان بازگشت سپاه و ارتش به پادگان می‌شوند.

وی با بیان اینکه ای کاش رئیس جمهور و کابینه سپاهی و بسیجی داشتیم چرا که وضع ما بهتر بود، خاطر نشان کرد: عده‌ای حضور منطقه‌ای سپاه را بی‌فایده و نمایش موشکی سپاه را تحریک آمیز می‌خوانند و با وجود اینکه کلاه گشادی که در برجام بر سر ملت تحمیل کردند، امروز به دنبال تصویبFATF هستند و همین امر باعث جسارت آمریکا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴