فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خبر داد

ارسال نخستین محموله کمک‌های بسیجیان فریدونکنار به مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۸۴۶۰۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: نخستین محموله کمک‌های بسیجیان فریدونکنار به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
۰
plusresetminus
ارسال نخستین محموله کمک‌های بسیجیان فریدونکنار به مناطق سیل‌زده
به گزارش بلاغ، عبدالله جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه غم‌انگیز سیل اخیر در مناطق مختلف کشور اظهار کرد: حادثه اخیر سیل موجب صدمات و خسارت های فراوانی در مناطق مختلف کشور شده که نیاز است تمامی نهادها، دستگاه های اجرایی و هموطنان خوب ایران اسلامی برای جبران این خسارت ها حمایت های خود را از سیل زدگان انجام دهند.
 
وی دستور رهبر انقلاب به نیروهای مسلح را فصل الخطاب و موجب انگیزه همه نیروها برای خدمت رسانی دانست و خاطرنشان کرد: در پی این دستور تمامی نیرهای نظامی اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج برای پشتیبانی و حمایت از سیل زدگان پای کار آمده اند و در حال تلاش برای کمک رسانی هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: حضور پرشور بسیج نیروهای مردمی در مناطق سیل زده برای کمک رسانی چشمگیر است و آنچه که هم اکنون ضروری است اهدای کمک های نقدی برای بازسازی خانه های حادثه دیدگان است.
 
جعفرزاده ادامه داد: بسیجیان و مردم فهیم خطه مبارک با اقدام خیرخواهانه کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل سپاه شهرستان اهدا کردند که امروز نخستین محموله از این کمک های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شد.
 
وی افزود: این کمک‌ها شامل محصولات غذایی، فرش، برنج، مرغ، البسه، لوازم بهداشتی و آب معدنی به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان بوده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با تشکر و قدردانی از مردم شهرستان گفت: شهروندان فریدونکناری می توانند کمک های نقدی خود را برای سیل زدگان به شماره حساب ۳-۴۲۴۲-۱۱۵۰-۳۷-۳۱۳۲ بسیج سازندگی سپاه فریدونکنار و همچنین کمک های غیرنقدی را به پایگاه ها و حوزه های مقاومت که آماده دریافت کمک های شهروندان هستند تحویل دهند.
 
جعفرزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با عرض تبریک روز پاسدار به اقدام اخیر آمریکا در تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد و گفت: این اقدام آمریکا یک اقدام مذبوحانه است که البته موجب خوشحالی ما می شود چراکه نشان می دهد سپاه پاسداران در حال طی کردن مسیر صحیح است.
 
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به فرموده رهبری همیشه پیشرو بوده و نمی‌گذارد دشمنان انقلاب اسلامی در فکر تعدی به کشورمان باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴