تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۳۸۴۴۹۹
سپاه پاسداران میراث گرانقدر و فرزند شایسته انقلاب اسلامی و ضدتروریست‌ترین نهاد جهانی و نیرویی مقتدر در ناامیدی دشمنان از پیشبرد اهداف شوم‌شان است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان در گفتگو با خبرنگار ما، گام دوم انقلاب در چهله دوم را نقطه عطفی در شکوفایی ظرفیت‌های فوق‌العاده جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و اظهار داشت: اعتماد به جوانان مومن و انقلابی ثابت کرد که دستیابی به قله‌های رشد و پیشرفت با اتکاء به جوانان امکان‌پذیر است و دولت‌های اسلامی جهت حصول به استقلال و آزادگی باید همچون مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد کنند و به آنها میدان عمل دهند.
 
وی با بیان اینکه جوانان پایه اصلی انقلاب در عبور از بحران‌هایی همانند جنگ، سازندگی، رشد و خودکفایی در علوم و حوزه‌های دانش و فناوری‌های پیچیده بوده و با کارنامه موفق مورد عنایت رهبری فرهیخته انقلاب و امید گام دوم انقلاب در پذیرش مسئولیت‌های کلیدی نظام اسلامی هستند.
 
آیت‌الله سیدرحیم توکل بروز سیل را فرصت مغتنمی برای خشکسالی‌های بیش از یکدهه دانست و افزود: این فرصت طلایی در صورت تدبیر صحیح می‌توانست نعمت بزرگی برای تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی و مشروب‌سازی اراضی زه‌دار و ذخیره‌سازی‌های درخور پشت سدهای کشور باشد اما بدلیل سوءمدیریت توانست آسیب‌های فراوان مالی و روانی بر مردم 23 استان کشور وارد آورد.
 
وی در همین ارتباط یادآور شد: سیل اخیر توانست از روح بلند و دینی ملت بزرگ ایران رونمایی کند و صحنه‌های زیبا و دلنشین از نوعدوستی و اهتمام ملی به رفع مشکلات هموطنان ایرانی را به نمایش بگذارد و ثابت کند که ملت ایران، ملت هنگامه‌های دشوار و روزهای سخت روزگار است.
 
استاد برجسته حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دنیا در برابر این حجم از ایثار یک ملت شگفت‌زده شد و زبان به تحسین ملت بزرگ ایران گشود.

آیت‌الله توکل موضع امریکا در قبال سپاه پاسداران را نشانه موفقیت این نهاد مقدس در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی دانشت و گفت: عصبانیت جنون‌آمیز شیطان بزرگ از سپاه گویای درستی و اصالت راه این فرزند شایسته انقلاب در پیمودن راه امام و رهبری و دفاع جانانه از منافع ملی ایرانیان است.
 
این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه پاسداران موفق‌ترین نهاد در مبارزه با تروریسم دولتی و جهانی است بدین جهت شیطان بزرگ با شکست در مقابل سپاه پاسداران، خود را در پرورش و به قدرت رساندن تروریست‌هایی همچون القاعده و داعش و منافقین خلق ناتوان می‌بیند و چاره‌ای جز واکنش‌های مزورانه و مذبوحانه نمی‌یابد.
 
وی پیروز نهایی را حقیقت اسلام و نظام اسلامی و نابودی رژیم اشغالگر قدس در آینده‌ای نزدیک دانست و عنوان کرد: انشاءالله پس از نابودی رژیم اشغالگر، امریکائیان نیز از چنگال صهیونیست‌های نژادپرست حاکم بر امریکا نجات خواهند یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲