نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که تذکر شما درخصوص کوتاهی در گذراندن مصوبه علیه آمریکا را با جان و دل پذیرفته و سعی در جبران آن داریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسینعلی‌ حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: نامه‌ای توسط نمایندگان مجلس خطاب به رهبر معظم انقلاب در حال امضاست که در این نامه عنوان شده که تذکر شما درخصوص گذراندن مصوباتی بر علیه کشور آمریکا در مجلس شورای اسلامی را با جان و دل می‌پذیریم و تلاش خواهیم کرد آن را جبران کنیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال جدید خود فرمودند که مجلس آمریکا مصوبات را علیه کشور ما گذرانده چرا مجلس ما در این زمینه کوتاهی کرده است؟
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نامه تاکنون به امضای بیش از 120 نفر از نمایندگان رسیده و امضاهای آن همچنان در حال افزایش است.
متن نامه نمایندگان بدین شرح است:
رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
با سلام و احترام، حضرتعالی در فرمایشات ارزشمندتان در جوار مرقد حضرت رضا(ع) در ارتباط با عدم تصمیمات قانونی مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات دولت آمریکا انتقاد فرمودید. به جان و دل این انتقاد را پذیرفته و آن را وارد می‌دانیم و متعهد می‌شویم فرزندان شما در مجلس شورای اسلامی جبران این نقصان را کرده و تصمیمات قانونی در خور شان ملت انقلابی ایران اسلامی را خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما