کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه خبر داد

پایان عملیات آزادسازی راه ارتباطی 12 روستای مناطق هزارجریب گلوگاه

3 فروردين 1398 ساعت 17:08

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از پایان عملیات آزادسازی راه‌های مواصلاتی ۱۲روستای گرفتار در برف هزارجریب شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ، سید حسن یوسفی از پایان عملیات آزادسازی محورهای مواصلاتی هزارجیب گلوگاه خبرداد و گفت: برابر اطلاع رسانی به موقع ستاد بحران شهرستان و با تلاش‌های جهادی بعمل آمده توسط برخی ادارات شهرستان و به ویژه بسیجیان و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، کلیه راه‌های مواصلاتی در هزارجریب با تلاش و مدیریت صحیح، ۱۲ روستای هزارجریب گلوگاه با ماشین آلات راه‌سازی سپاه، اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلوگاه، شهرداری و بخش خصوصی در طی فعالیت پنج شبانه روز گروه‌های جهادی شهرستان، پایان آزاد سازی راه‌های مواصلاتی کلیه روستاهای دربند برف و بوران عصر روز جمعه ۲ فروردین ماه انجام پذیرفت.

وی ضمن تاکید بر اینکه رسالت سپاه، افزایش روحیه خدمتگراری به مردم در شرایط سخت و بحران هست، افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌ها با شعار «با مردم، همراه مردم و توسط مردم» است و از شاخصه‌های مهم تحقق این شعار تشکیل گروه‌های جهادی مردمی جهت کمک رسانی و امداد رسانی در شرایط بحران به مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه بیان داشت: سپاه گلوگاه در طول ۵ شبانه روز با حضور نیروهای رسمی و بسیجی، وسایل و امکانات موجود در کنار مردم حضور داشته و این را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

یوسفی در پایان از اداره راهداری و حمل نقل جاده ای، اداره برق، بخشداری مرکزی، دادگستری، نیروی انتظامی و ستاد بحران شهرستان بابت تلاش‌های ارزنده در رفع مشکل آحاد مردم منطقه هزارجریب گلوگاه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 383470

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/383470/پایان-عملیات-آزادسازی-راه-ارتباطی-12-روستای-مناطق-هزارجریب-گلوگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com