تاریخ انتشارشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۸۳۴۷۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از پایان عملیات آزادسازی راه‌های مواصلاتی ۱۲روستای گرفتار در برف هزارجریب شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
پایان عملیات آزادسازی راه ارتباطی 12 روستای مناطق هزارجریب گلوگاه
به گزارش بلاغ، سید حسن یوسفی از پایان عملیات آزادسازی محورهای مواصلاتی هزارجیب گلوگاه خبرداد و گفت: برابر اطلاع رسانی به موقع ستاد بحران شهرستان و با تلاش‌های جهادی بعمل آمده توسط برخی ادارات شهرستان و به ویژه بسیجیان و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، کلیه راه‌های مواصلاتی در هزارجریب با تلاش و مدیریت صحیح، ۱۲ روستای هزارجریب گلوگاه با ماشین آلات راه‌سازی سپاه، اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلوگاه، شهرداری و بخش خصوصی در طی فعالیت پنج شبانه روز گروه‌های جهادی شهرستان، پایان آزاد سازی راه‌های مواصلاتی کلیه روستاهای دربند برف و بوران عصر روز جمعه ۲ فروردین ماه انجام پذیرفت.

وی ضمن تاکید بر اینکه رسالت سپاه، افزایش روحیه خدمتگراری به مردم در شرایط سخت و بحران هست، افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌ها با شعار «با مردم، همراه مردم و توسط مردم» است و از شاخصه‌های مهم تحقق این شعار تشکیل گروه‌های جهادی مردمی جهت کمک رسانی و امداد رسانی در شرایط بحران به مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه بیان داشت: سپاه گلوگاه در طول ۵ شبانه روز با حضور نیروهای رسمی و بسیجی، وسایل و امکانات موجود در کنار مردم حضور داشته و این را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

یوسفی در پایان از اداره راهداری و حمل نقل جاده ای، اداره برق، بخشداری مرکزی، دادگستری، نیروی انتظامی و ستاد بحران شهرستان بابت تلاش‌های ارزنده در رفع مشکل آحاد مردم منطقه هزارجریب گلوگاه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷