تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۷۸۵۷۲
فرمانده سپاه کربلا مازندران به دستاورد بزرگ منطقه ای ایران در طول این 40 سال اشاره و کرد و گفت: امروز مرزهای سیاسی ایران از مرز کردستان و خوزستان به دریای مدیترانه رسیده است.
۰
plusresetminus
مرزهای سیاسی ایران امروز به دریای مدیترانه رسیده است/ وحشت دشمنان از 40 سالگی انقلاب اسلامی
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی پس از بازدید نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان سوادکوه شمالی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: روزهای سختی برای رسیدن به 40 سالگی انقلاب پشت سر نهادیم و اکنون مسیری که در پیش داریم سخت‌تر از گذشته نیست.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های کمونیستی و گروه‌های دیگر در مازندران خاطرنشان کرد: پس از پشت سرگذاشتن مسیری سخت امروز ایران به جایگاه رفیعی رسید و این پیروزی در شرایط سخت تحریم، جنگ، توطئه دشمنان بدست آمد و اکنون شرایط منطقه تحت کنترل ایران است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به دستاورد بزرگ منطقه‌ای ایران در طول این 40 سال اشاره و تصریح کرد: امروز مرزهای سیاسی ایران از مرز کردستان و خوزستان به دریای مدیترانه رسیده است.

بابایی با اشاره به وضعیت کنونی کشور اظهار کرد: امروز توان بسیار بالا هم از لحاظ اقلیم، منابع، سرمایه‌های انسانی و انرژی متراکم جوانان نشان دهنده وضعیت خوب ایران در آستانه ورود به چهل سالگی انقلاب است.

وی با بیان اینکه جایگاه رفیع ایران در 40 سالگی انقلاب موجب وحشت دشمنان شد، افزود: دشمنان سعی دارند بوسیله ماهواره‌ها و رسانه‌هایی که در اختیار دارند با راه‌اندازی موج یاس ونا امیدی، مردم را مایوس کنند و اوضاع کشور را سیاه جلوه دهند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در مردم گفت: هدف دشمن شوراندن مردم علیه دستاورد خودشان است، وظیفه ما در این شرایط نخست اینکه که تنها راه، استقامت است و دیگراینکه که تحت فرماندهی رهبرعزیز و گوش به فرمان ایشان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴