فرمانده سپاه شهرستان نور در گفتگو با بلاغ مطرح کرد/

اعزام راهیان نور مرکز تقویت روحیه استکبارستیزی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۷۸۳۵
فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه سپاه متولی برنامه های زیادی در کشور است گفت: اردوی راهیان نور مرکز تقویت روحیه استکبارستیزی است.
۰
plusresetminus
اعزام راهیان نور مرکز تقویت روحیه استکبارستیزی
سرهنگ حسین محمودی فرمانده سپاه نور در گفتگو با خبرنگار بلاغ در شهرستان نور به اهداف اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در جهت تحقق اهداف عالیه حضرت امام (ره) همه عزم خود را جزم کنیم و به اصول اساسی بسیج اعم از اخلاص و پیشتازی و فلسفه نابی که حضرت امام ترسیم کردند بپردازیم.
فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه سپاه متولی برنامه های فرهنگی زیادی در کشور است گفت: اردوی راهیان نور و اعزام به مناطق جنگی از آن جمله این برنامه ها می باشد که در این راستا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه استکبارستیزی و ترویج معروفات گام های مهمی برداشته است.
وی افزود: اعزام به مناطق جنگی جنوب و جنوب غرب به مدت 5 روز در تاریخ 92/12/20 صورت می پذیرد، راویان جدید که با عنوان خدام شهداو مسئولین کاروانهاکه در ستاد کربلا آموزش دیده اند اهدافی که شهدا داشتند را برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین می کنند.
فرمانده سپاه نور خاطر نشان ساخت: برگزاری اردوهای راهیان نور همواره با استقبال چشمگیر مردم مواجه بوده و مردم شهرستان نور از این سفر معنوی به خوبی استقبال کرده اند.
محمودی بیان داشت: 600 نفر با 15 اتوبوس که از نظر فنی کاملا سالم است راهی مناطق جنگی خواهند شد که در قالب کمیته های مختلف ستادهای برنامه ریزی پشتیبانی،فرهنگی، کمیته بازرسی و امنیت، روابط عمومی و تبلیغات،شکل گرفت.
سرهنگ حسین محمدی راهیان نور را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل جوان دانست و تاکید کرد: اگر ما در خصوص انتقال این ارزش‌ها کوتاهی کنیم قطعا شرمنده شهدا خواهیم شد.
وی خاطر نشان ساخت: از پیشکسوتان جهاد و شهادت انتظار می رود که در قالب انتقادات و پیشنهادات سپاه و بسیج را در جهت خدمت رسانی به خانواده های شهدا یاری رسانند تا بتوانیم این انقلاب را به کل جهان صادر نماییم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰