در پی حاتم بخشی دولت تدبیر و امید!

امضاء طومار مردم گلوگاه علیه مصوبه هیات دولت

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۷۶۹۶
در پی حاتم بخشی دولت تدبیر و امید مبنی بر الحاق بخشی از شرق مازندران به استان گلستان، مردم شهرستان گلوگاه طوماری را در محکومیت این اقدام علیه مصوبه دولت جمع آوری کردند.
۰
plusresetminus
امضاء طومار مردم گلوگاه علیه مصوبه هیات دولت
بلاغ - حجت الاسلام دکتر میراحمدی خطیب جمعه گلوگاه ، با انتقاد از مشکلات بیکاری جوانان این شهرستان ابراز داشت : شهرستان گلوگاه از عجایب این استان است، چراکه در هر خانه ای حداقل یک رزمنده و ایثارگر وجود دارد ولی بالاترین نرخ بیکاری را در استان داراست .
دکتر میراحمدی با محکوم کردن الحاق بخش هایی از شرق مازندران از جمله میانکاله، به استان گلستان گفت: با استاندار مازندران در این باره تماس داشتم و ایشان مجدانه قول پیگیری داد.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تصمیم دولت و وزارت کشور باعث رنجیدن دل مومنین و خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار و غیور گلوگاه و مازندران شده است، خاطرنشان کرد: دولتی که همواره خود را مدیون شهدا و خانواده های شهدا می داند بایستی با لغو این مصوبه حق مردم شهیدپرور و ایثارگر گلوگاه و استان مازندران را به آنان باز گرداند.
از نکات جالب نماز جمعه این هفته شهرستان گلوگاه جمع آوری طوماری از سوی مردم معترض به این مصوبه دولت یازدهم بود که ضمن محکومیت این تصمیم هیات دولت اعلام داشتند حفظ تمامیت ارضی مازندران از پناهگاه حيات وحش ميانكاله، چشمه سورت، چهاردانگه‌ی ساری روستای نوا و پلور، دشت لار، گدوک، تا آستانه امام زاده هاشم (ع)، و ... صرفاً دفاع از خاک و اقلیم جغرافیایی نیست، بلکه متضمن دفاع از هویت و پیشینه تاریخی و میراث فرهنگی مردم این اقلیم است و خواستار تجدید نظر در این باره شدند.
گفتنی است جداسازی و دست بردن در تقسیمات کشوری جز انتقادهای همیشگی مسئولان دولت تدبیر و امید به دولتهای قبل بود که با کمال تاسف، مشخص نیست که به چه دلیلی در این دولت نیز این نوع تصمیم گیری ها همچنان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰