تاریخ انتشارجمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۷۶۵۲۳
امام جمعه موقت زیراب با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از اهداف اولیه کنفرانس ورشو گفت: آمریکا ابتدا هدف کنفرانس ورشو را متعادل کردن ایران معرفی کرد و هم‌اکنون تعادل در خاورمیانه را مطرح می‌کنند که نوعی عقب‌نشینی از مواضع ضد‌ایرانی است.
۰
plusresetminus
عقب‌نشینی آمریکا از اهداف اولیه کنفرانس ورشو
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: فضایل وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) و اهمیت وجودی ایشان در کلام پیامبر گرامی اسلام وجود دارد که ایشان را سرور همه زنان عالم از ابتدا تا انتهای خلقت معرفی کردند.

وی افزود: این معرفی توسط پیامبر گرامی اسلام بیانگر آن است که حضرت فاطمه زهرا(س) برای تعالی و پیشرفت، الگو ارزشمندی است.

امام جمعه موقت زیراب با شاره به نقش والای زن در اسلام تصریح کرد: عده‌ای اراده کردند که بانوان از الگوی برتری مانند حضرت فاطمه زهرا(س) غافل شوند و زنان را به انحراف بکشانند.

قبادیان افزود: با تأسف فراوان، برخی از سلبرتی‌هایی که توان اداره زندگی خود را ندارند به عنوان الگو و اسوه بزرگ‌نمایی می‌شوند و این افراد که برای سعادت و تعالی و حفظ ارزش‌های جامعه و نگاه کالایی و ابزاری به زن با شعار‌های زینت‌داده شده نگاه می‌کنند در جامعه مطرح هستند.

وی با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از اهداف اولیه کنفرانس ورشو اظهار کرد: آمریکا ابتداهدف کنفرانس ورشو را متعادل کردن ایران معرفی کرد و هم‌اکنون تعادل در خاورمیانه را مطرح می‌کنند که نوعی عقب‌نشینی از مواضع ضد‌ایرانی است.

امام جمعه موقت زیراب به برجام اشاره و خاطرنشان کرد: ورود فرانسه، انگلیس و آلمان برای نجات برجام از لطیفه‌های خنده‌دار دنیای امروز است.

قبادیان با اشاره  به 4 ساله شدن حکومت ملک سلمان در عربستان  گفت: رکورد تازه در سرکوب مخالفان و زندانی بودن بیش از 50 فعال زن در این کشور همراه است.

وی به نامه 8 وزیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ ایشان درباره تضمین غرب برای رعایت توافق‌نامه و حفظ منافع کشور اشاره کرد.

امام جمعه موقت زیراب در پایان به دستاورد‌های دانشگاه پردیس بهشتی زیراب سوادکوه اشاره کرد و گفت: استخراج نانو الیاف سلولز از ضایعات گندم، طرح پانسمان ویژه با ساختاری شبیه پوست توسط محققان پردیس بهشتی زیراب سوادکوه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴