عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

ردیف بودجه برای انتقال آب خزر در نظر گرفته شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۳۷۲۸۸۰
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه برای اجرای انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران در لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال 98 در نظر گرفته شده است.
۰
plusresetminus
ردیف بودجه برای انتقال آب خزر در نظر گرفته شد
به گزارش بلاغ، احمد همتی به خبرنگاران اظهار داشت: رایزنی‌های اولیه با سرمایه‌گذاران برای اجرای انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران انجام شده است.

وی با ‌اشاره به جلسه‌ای که اخیراً با حضور استاندار سمنان و موثران این استان با علی لاریجانی رئیس‌مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، نظر مثبت رئیس‌ مجلس درخصوص انتقال آب خزر را مورد ‌اشاره قرار داد و افزود: جلسه‌ای با نمایندگان استان‌های شمالی و نمایندگان استان سمنان با حضور لاریجانی در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضا در حال حاضر برای اجرای طرح انتقال آب خزر مناسب است و برگزاری جلسه مشترک نمایندگان دو استان می‌تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

رئیس ‌مجمع نمایندگان استان سمنان یادآور شد: باید کارگروهی به منظور شناسایی و جذب سرمایه‌گذار اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران ایجاد شود.  رئیس‌جمهوری سیزدهم آذر 97 در سفر به استان سمنان ابراز داشت، از نظر دولت تمام مسائل بحث انتقال آب از شمال کشور به استان سمنان حل شده و اگر سرمایه‌گذاری بخواهد برای انتقال آب از شمال به مرکز ایران و استان سمنان اقدام کند، دولت آمادگی دارد تا در مدت کوتاهی مجوزهای لازم را صادر کند و کارهای مطالعاتی این اقدام انجام شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴