تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۳۷۲۸۰
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: برای تهیه میوه شب عید مشکلی نداریم.
۰
plusresetminus
مشکل تهیه میوه شب عید نداریم /مازندران تولید کننده 680 محصول کشاورزی در کشور
به گزارش خبرنگار بلاغ،عنایتی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی مازندران درمراسم تودیع ومعرفه مدیر کل تعاونی روستایی مازندران با اشاره به نگرانی ها یی که درباره کمبود مرکبات بعد از وقوع برف در غرب استان بوجود آمده است گفت: 250 هزار تن مرکبات در سورتینگ داران و 50 هزار تن اتحادیه باغداران را ظرفیت سازی کرده و برای میوه شب عید مشکلی نداریم .
حسن عنایتی  با اشاره به  نگاه سازنده ای  که دولت جدید به بخش تعاون دارد گفت: سازمان تعاون روستایی نیز باید در راستای اهداف دولت گام های اساسی را بردارد و سعی می کنیم درسال جدید گندم رانیز از کشاورزان خریداری کنیم.
 
مدیر زراعت  سازمان جهادکشاورزی نیز استان مازندران را قطب کشاورزی دانست و افزود: استان مازندران تولید کننده 680 محصول کشاورزی در کشور است .
عنایتی با بیان اینکه استان مازندران در 14 محصول با کیفیت دارای رتبه است گفت : با چنین ظرفیت هایی تنها بخش بازار حلقه مفقوده ماست وبه همین دلیل از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری نمی شود.
وی تصریح کرد: ظرفیت انبارهای فنی استان  155 تن است و در بخش مرکبات با تولید 45 درصد کشور رتبه اول را داریم که با وجود این ظرفیت در خصوص انبارداری با مشکل مواجه هستیم .
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان مازندران به حمایت های استاندار مازندران از برنج استان اشاره کرد و گفت با همت مسئولان استانی تولید داخلی در سبدکالا خانوارهای ایرانی قرار گیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰