تاریخ انتشاريکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۳۷۱۲۴۱
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران گفت: تا پایان سال جاری 220 جهیزیه از سوی آستان قدس رضوی به زوجین محروم این استان اهدا می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پرویز سروری در «نشست تخصصی مدیران ستادی آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی» که در محل فرهنگسرای عترت تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: خدمت به امام هشتم(ع) خدمت ارزشمندی است و همه آنهایی که این توفیق را دارند باید خدا را شاکر باشند که خدا آنها را در مسیری قرار داده که غنی‌سازی عمرشان را از خدمت به امام رضا(ع) انجام می‌دهند.
وی گفت: هفته گذشته 100 جهیزیه به خانواده‌های محروم استان تهران اهدا شد و خادم مردم بودن از مسیر خدمت به امام هشتم (ع) افتخار بزرگی است.
سروری ادامه داد: این کار را به عنوان یک عملیات مقدماتی انجام دادیم که البته ابعاد دیگری هم دارد و قرار است با اتحادیه سالن‌داران تهران هم وارد گفت‌وگو شویم و در روزهای آینده در این خصوص جلسه‌ای خواهیم داشت که از آنها سهمیه بگیریم، یعنی در کنار اهدای جهیزیه سالن هم برای برگزاری مراسم هماهنگ شود تا در تهران به سمت ازدواج آسان حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه قرار است تا پایان امسال 220 جهیزیه به محرومان تهران اهدا شود، گفت: تلاش ما این است که تا پایان سال این جهیزیه‌ها به دست نیازمندان برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما