تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۳۶۸۱۹۷
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در تمجید از نقش برجسته ضد استکباری سردار «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: نام سردار سلیمانی، برای فرار صهیونیست‌ها (از فلسطین ‌اشغالی) کافی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شیخ «اکرم الکعبی» گفت: اسم سردار سلیمانی، ترس بزرگی را در دل دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و داعش ایجاد می‌کند و زمینه‌ساز فرار آنان می‌شود. (با این حال) وقتی که شما با این فرد زندگی می‌کنید، فضای جهاد و مقاومت را در کنار ایشان احساس می‌کنید و ایشان را بسیار ساده می‌یابید.
الکعبی گفت: او در زندگی خود بسیار متواضع است. خاطرم هست که در یکی از درگیری‌های منطقه «فوعه» و «کفریا» و بعد از آزادسازی بخشی از این منطقه، با حاج قاسم سلیمانی گشت می‌زدیم. برای او بسیار مهم بود که همیشه در پیشانی و جلوی جبهه باشد. از این مسئله ناراحت شدم و نمی‌خواستم که او جلو حرکت کند، چرا که خطرساز بود. با او صحبت کردم و گفتم که اگر شما شهادت را دوست دارید، ما همه این‌گونه هستیم، اما نمی‌خواهیم پیروزی را برای دشمن محقق کنیم، چرا که اگر حاج قاسم مورد هدف قرار بگیرد، این یک پیروزی برای دشمن خواهد بود. جالب است که ایشان در جواب من گفتند که برای ما هیچ وقت ممکن نیست که از پشت میز، جبهه‌ها را هدایت کنیم. باید در جلو باشیم تا پیروزی در معرکه را محقق کنیم.
الکعبی ادامه داد: علاوه‌ بر این، باید به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزادسازی عراق ‌اشاره کنم. آنان در آزادسازی کامل عراق، کمک‌های زیادی را به ما کردند.
به گزارش مهر، دبیرکل جنبش نجبا درصحبت‌های خود، به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، و کمک‌های او به جریان مقاومت در عراق‌اشاره کرد واظهار داشت: در ابتدا باید به فروتنی و تواضع او ‌اشاره کنم. سید حسن نصرالله، تعدادی از بهترین نیروهای مجاهد خود را به عراق فرستاد. او به آنان گفته بود که در عراق، زیر پرچم «حشدالشعبی» (بسیج مردمی) کار کنند و برنامه‌ها و نقشه‌های خود را زیر نظر فرماندهان حشدالشعبی جلو ببرند. نصرالله، یک انسان روحانی و خدایی است و خاطرات زیادی با ایشان دارم. خاطرم هست که در ابتدای‌اشغال عراق توسط آمریکا، حزب‌الله تلاش کرد تا در جنگ‌هایمان به ما کمک کند. در آن زمان ما با حزب‌الله و سپاه پاسداران ارتباط محدودی داشتیم. بعد از پایان درگیری‌ها در نجف، دیداری با ایشان داشتم. افکار و اندیشه‌های والای او، مرا مجذوب خود کرد. او آشنایی کاملی بر عراق، شهرها و خیابان‌های آن داشت.
وی تصریح کرد: وقتی که شیوه مبارزه خود و تعداد نیروهایمان را در مواجهه با آمریکایی‌ها برایش توضیح می‌دادم، درد را در چهره او دیدم. او درباره مقاومت ما می‌گفت که اگر ما بتوانیم به شما کمک کنیم و تجارب خود را در مقابله با رژیم صهیونیستی در اختیارتان قرار دهیم، مطمئنا پیروزی بزرگی رقم خواهد خورد.
الکعبی به دیدارهای خود با مقام معظم رهبری ‌اشاره کرد و گفت: من دیدارهای متعددی در خلال کنفرانس‌های مختلف با رهبری داشتم و این توفیق را داشتم که پشت امام خامنه‌ای نماز بخوانم. این موضوع برای من یک افتخار است. باید بگویم که وقتی سخنی را از ایشان پیرامون قدرت ما در برابر دشمن و وعده ایشان در مورد پیروزی دنیایی و اخروی می‌شنوم، بهجت و سرور مرا فرا می‌گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴