فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خبر داد

آغاز طرح ابتکاری اعتلای مدیریت انقلابی محله در بابلسر

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۶۷۶۳۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از آغاز طرح ابتکاری امام (اعتلای مدیریت انقلابی محله) همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز طرح ابتکاری اعتلای مدیریت انقلابی محله در بابلسر
به گزارش بلاغ، همزمان با هفته بسیج طرح ابتکاری امام (اعتلای مدیریت انقلابی محله) در بابلسر آغاز به کار کرد.

سرهنگ سیدمصطفی موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر درباره این طرح به خبرنگار ما گفت: سپاه شهرستان بابلسر همزمان با چهل سالگی انقلاب و در تحقق بیانات رهبری در سه بخش رسیدن به افق 1404، اعتلای بسیج و اثرگذاری برنامه ها و همچنین هم‌افزایی امکانات و تجهیزات و نیروهای تخصصی شهرستان برای ارائه خدمت به مردم با استفاده از نخبگان و تشکیل هیات‌های اندیشه ورز طرحی را به نام طرح »امام« که مخفف اعتلای مدیریت انقلابی محله است آماده کرده که به لطف الهی هم‌اکنون این طرح به مرحله اجرا درآمد.

این مسئول با بیان مهمترین هدف طرح اعتلای مدیریت انقلابی محله، اظهار کرد: خدمت به ملت، کمک به دولت مهمترین هدف این طرح از سوی سپاه و بسیج شهرستان بابلسر است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاهی برای اجرای این طرح در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: فرماندهی این قرارگاه با امام جمعه، جانشین قرارگاه فرماندار و دبیری قرارگاه بر عهده فرمانده سپاه است و همچنین مسئولین هفت کمیته و دو نفر از معتمدین از اعضای این قرارگاه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تصریح کرد: کمیته های فرهنگی- اجتماعی و هنری، کمیته علمی- پژوهشی- رشد و تعالی، کمیته سلامت و ورزش، کمیته سازندگی- محرومیت زدایی- اشتغالزایی و اقتصادمقاومتی، کمیته امنیتی و گشت محله، کمیته هماهنگی و معتمدین، کمیته رسانه- فضای مجازی و تبلیغات از کمیته هایی هستند که برای این طرح در سپاه ناحیه تشکیل شده است.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها و بخش‌ها مانند این قرارگاه تشکیل شده است گفت: به میمنت چهلمین سال انقلاب اسلامی 40 محله برای این طرح درنظر گرفته شده و در تمامی این محلات 40 برنامه اجرا می‌شود که افتتاح این طرح در 27 آبان ماه در روستای خشکرود هادی شهر بود، دومین مرحله در 29 آبان در روستای عزیزک و سومین مرحله در تاریخ 6 آذر در روستای اوجاکسر اجرا می شود و این جدول زمانبندی تا اردیبهشت ماه سال آینده پیش بینی شده که گام نخست آن به پایان می‌رسد اما به صورت مستمر این طرح ادامه دارد.

وی یادآور شد: انجام ویزیت رایگان با حضور پزشک عمومی و متخصص، مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی، گشت بسیجی محله محور، توزیع وسایل ورزشی، دیوار نویسی، غرفه فروش محصولات خانگی بانوان محله، کلاس سلاح شناسی، کلاس تیراندازی با سامانه شبیه ساز، مسابقه کتابخوانی و مشاوره کشاورزی از جمله مهمترین برنامه هایی است که در طرح امام در محلات هدف اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: تجلیل از نخبگان، نشست بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری جشن انقلاب همراه با نماز جماعت مغرب و عشا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و نورافشانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر ادامه داد: برای هر روستایی که ظرفیت آن موجود باشد بسیج سازندگی به همراه کمیته امداد و خیرین اقدام به ساخت خانه محروم می‌کنند که در دو محله‌ای که طرح به اجرا درآمد کلنگ ساخت دو خانه محروم به زمین زده شد.

موسوی نژاد با اشاره به تشکیل صندوق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی عنوان داشت: منابع مالی این طرح توسط خیرین و با تشکیل صندوقی که برای این طرح درنظرگرفته شده تامین می‌شود.

وی با تقدیر از مسئولان شهرستان بابلسر به دلیل همراهی در اجرای این طرح، به آیه 128 سوره اعراف اشاره کرد و گفت: سه عامل پیروزی بر اساس این آیه شریفه، تکیه به خداوند، استقامت و تقوای الهی را پیشه کردن است و اگر این سه عامل در تمامی امور از سوی مسئولان و مردم رعایت شود می تواند پیروزی نهایی جبهه حق را به دنبال داشته و سیلی محکمی به آمریکا و همپیمانانش بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴