تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۶۵۵۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه زمینه دسترسی به کتاب در سطح عمومی راحت شود خواستار ایجاد فروشگاه زنجیره‌ای کتاب در مازندران شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های مازندران با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم در دفاع از آرمان‌های امام خمینی و رهبر انقلاب با جان و دل در 22 بهمن وارد میدان شدند.
وی تصریح کرد: مازندرانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری حضور منحصر به فردی داشتند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با مقایسه انقلاب‌های که در جهان در قرن اخیر به وقوع پیوست بیان داشت: سایر انقلاب‌های به وقوع پیوسته در جهان به خاطر مسائل اقتصادی و مالی بود.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای فرهنگی شکل گرفت، حکومتی که در ایران وجود داشت با روح مردم سازگاری نداشت.
یونسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با روح مردم سازگار است و روح انقلاب اسلامی ایران قدسی است.
این مسئول بیان داشت: بسیاری از کارشناسان برجسته دنیا از همه حیث انقلاب اسلامی ایران را مورد بررسی قرار دادند و نتایج بررسی‌ آنها نشان داد که انقلاب اسلامی ایران با متفاوت از سایر انقلاب‌های جهان است و به سرنوشت انقلاب‌های که پس از چند سال دچار تغییر و تحول می‌شوند دچار نمی‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای به چالش کشیدن کشور ما گفت: دشمن با همه توان خویش سعی در ایجاد تغییرات در نظام داشت که خودشان نیز در مجامع مختلف به این امر اقرار کردند.
وی تصریح کرد: دشمنان اقرار کردند که در هر کشوری برای به چالش کشیدن نظام سیاسی آن کشور این همه تلاش انجام می‌شد بیشترین موفقیت به دست می‌آمد ولی در جمهوری اسلامی ایران این موضوع برعکس عمل کرد.
یونسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با نقشه‌های شوم دشمنان قوی‌تر از گذشته به راه خویش ادامه می‌دهد و در سایه لطف خداوندی و مجاهدت رهبر انقلاب اسلامی روز به روز مقتدرانه‌تر در عرصه بین‌المللی حاضر است.
معاون استاندار مازندران خواستار توجه بیشتر مسئولان استان در حوزه کتاب و کتابخوانی شد و گفت: زمینه ایجاد برگزاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در مازندران فراهم شود.
یونسی خواستار تبلیغات بیشتر فرهنگ کتابخوانی در جامعه شد و گفت: در حوزه تبلیغات برای کتاب دستگاه‌های اجرایی فعال در این حوزه فعالیت موثر‌تری داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: زمینه دسترسی کتاب به مردم در مجامع عمومی بیشتر شود و کتاب را در مجامع پر جمعیت در اختیار مردم قرار دهیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴