تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۳۶۵۴۹۵
تهیه‌کننده سینمای ایران گفت که صهیونیست‌ها اجازه حضور در فستیوال‌های جهانی را به سینمای مقاومت نمی‌دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما درخصوص لزوم برگزاری جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نه تنها در سطح ملی، بلکه در سطوح بین‌المللی هم، لازم الاجراست و باید در جایگاه تبلیغات داخلی، خارجی و دیپلماتیک به آن توجه شود. این در حالی است که مفهوم مقاومت به یک منطقه و یا موقعیت زمانی محدود نشده و گستره قابل توجهی از مناطق را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی افزود: در شرایط سیاست‌های امروز جهان، مقاومت یک سبک زندگی محسوب می‌شود و با ایجاد عدالت و استقرار فرهنگ ظلم ستیزی در دنیا، دشمنان را به چالش جنگ ما بین فقیر و ثروتمند می‌کشاند.
شرف‌الدین، دفاع مقدس را جنگ فرهنگی معرفی کرد و اظهار داشت: مقاومت واژه‌ای طیب و مقدس است که بر اساس اصول سنت‌های الهی و به اقتضای شرایط جغرافیایی و زمان، در مسیر رشد فردی و اجتماعی مردم پیش می‌رود؛ این در حالی است که جهاد علمی، مقاومت اقتصادی و فرهنگ مقاومتی و مدیریتی در سایر ملت‌ها منجر به پیشرفت کشورها شده و به دقت رصد می‌شود.
وی درخصوص قابلیت حضور فیلم‌های مقاومت در جشنواره‌های بین‌المللی دیگر کشورها اظهار داشت‌: برخی فیلم‌های تولید شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت قابلیت شرکت در جشنواره‌های بزرگ کشورهای دیگر را دارند؛ اما به دلیل حمایت صهیونیسم از این جشنواره‌ها شرکت در آنها امکان‌پذیر نمی‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴