تاریخ انتشاردوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۳۶۵۴۴۶
در حالی بانک ملی از روان شدن فرایند ثبت‌نام و پرداخت ارز اربعین خبر می‌دهد که جمعی از زائران از کارآمدی ضعیف فرآیند ثبت‌نام خرید دینار عراقی گله دارند.
۰
plusresetminus
زائران اربعین: نمی‌توانیم برای دینار عراقی ثبت‌نام کنیم
به گزارش بلاغ، سفر زائران اربعین از روزهای قبل آغاز شده و درحالی همچنان ادامه دارد که جمع زیادی از آنها هنوز موفق به ثبت‌نام برای دریافت دینار عراقی به نرخ ٩٦ ریال نشده‌اند.
این درحالی است که بانک ملی که عاملیت توزیع دینار عراقی به زائران اربعین را برعهده‌دارد در اطلاعیه‌هایی جداگانه از روان شدن فرایند توزیع ارز به مسافران کربلا خبر می‌دهد.
تعدادی از زائران اربعین از هفته گذشته تا دیروز به دفعات به پیام رسان بله مراجعه و تلاش کرده‌اند تا برای دریافت دینار عراقی ثبت‌نام کنند ولی هنوز موفق نشده‌اند.این مشکل از سه شنبه هفته قبل برای متقاضیان دینار ایجاد شده ولی هنوز رفع نشده است. مسعود خاتونی؛ عضو هیئت‌مدیره بانک ملی، علت کندی سرعت ثبت‌نام در هفته قبل را ترافیک بالای مراجعان به پیام رسان بله، روز پر ترافیک شبکه پرداخت به علت پرداخت حقوق و واریز سود بانکی و اضافه شدن دیتای جدید برای ثبت‌نام اعلام کرده بود.
وی البته بعد ازظهر سه شنبه از افزایش سرعت و عادی شدن فرایند ثبت‌نام خبر داد و از متقاضیان خواست در ساعات کم ترافیک و پایانی روز برای خرید دینار در سامانه اقدام کنند. با گذشت چند روز از کندی ثبت‌نام در پیام رسان بله هنوز مشکل رفع نشده و جمع زیادی از زائران اربعین هنوز موفق به خرید دینار عراقی نشده‌اند.
یکی از مسافران کربلا گفت: از سه شنبه تا امروز بارها در ایران و عراق تلاش کرده‌ایم ولی هنوز نتوانسته ام ثبت‌نام کنیم.کندی سرعت ثبت‌نام مشکلاتی را برای تامین ارز زائران اربعین به همراه داشته است که شاید یکی از دلایل اعلام دیرهنگام تصمیم بانک مرکزی برای توزیع ارز مسافرتی است و دوم ضعف سیستم ثبت‌نام و توزیع ارز اربعین.
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴