تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۶۴۸۷۷
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهارداشت: برخی از این سلبریتی‌ها از عدالت حرف می‌زنند، اما بعد می‌بینیم که بچه‌های آنها در آمریکا هستند و برای آنها ماهانه ۱۲ هزار دلار می‌فرستند، بعد همین‌ها می‌گویند که این چه مملکتی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست «مردم سالاری دینی یا دین سالاری مردمی» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد گفت: شایسته‌سالاری باید محصول مردم سالاری باشد. خوش خوشان سالاری به اسم مردم سالاری این است که افراد معروف و سلبریتی‌ها در دنیا کاندیدا می‌شوند و رای می‌گیرند در واقع این‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند و قشنگ دروغ می‌گویند.
وی افزود: الان شارلاتان‌های مدرن را که خیلی هم خوش‌تیپ هستند می‌آورند و حرف‌های قشنگ می‌زنند این‌ها در کار خود تخصص دارند، اما اگر تعهد و شرف هم داشته باشند انسان‌های شریفی هستند.
رحیم‌ پورازغدی ادامه داد: برخی از این سلبریتی‌ها از عدالت حرف می‌زنند، اما بعد می‌بینیم که بچه‌های آنها در آمریکا هستند و برای آنها ماهانه ۱۲ هزار دلار می‌فرستند، بعد همین‌ها می‌گویند که این چه مملکتی است. وی افزود: در انتخابات شورای شهر شنیدیم که برخی‌ها گفتند برای اینکه نام آنها در لیست قرار بگیرد باید دو میلیارد تومان بدهند با این وجود سؤال این است کسی که دو میلیارد می‌دهد قرار است چند میلیارد به او برگردد؟
رحیم پورازغدی اظهار داشت: در اسلام هر کسی که شایستگی علمی، عملی و تعهد ندارد نباید وارد حکومت شود و در معرض آرای عمومی قرار بگیرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: بخشی از مردم سالاری دینی محتوا و بخشی نیز روش است با این وجود ما هنوز در ساختار مردم‌سالاری دینی و در حوزه روش‌ها مشکلات داریم که معتقدم نسل جوان متعهد انقلابی باید این مشکلات را حل کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با ‌اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ افرادی به عنوان جاسوس در پست‌های حساس گفت: در کنار جاسوس‌های اطلاعاتی برخی‌ها نیز جاسوس فکری هستند. این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی ارتباط ندارند، ولی در حکومت وجود دارند. رحیم ‌پورازغدی گفت: برخی‌ها حرف‌شان هر چند وقت یک بار عوض می‌شود و دروغ می‌گویند مثلا امروز یک وعده می‌دهند و فردا خلاف آن را می‌گویند این افراد یک وقت لیبرال یک وقت سوپر لیبرال و یک وقت آمریکایی محض می‌شوند و یک وقت نیز ادبیات سکولار استفاده می‌کنند و گاهی نیز ادبیات غلیظ دینی را به کار می‌گیرند و زمانی هم عقل‌گرا می‌شوند. معتقدم این افراد کلاهبردار هستند، چون سیاستمدار دینی حقیقت مدار است.
وی با تاکید بر اینکه نباید مردم سالاری تبدیل به عوام سالاری شود و عوام‌فریبی به اسم دموکراسی روی کار بیاید، افزود: برخی‌ها سیر تا پیاز و تمام کارکرد دست شان است، اما بعد می‌گویند مقصر کسانی هستند که شعار تند می‌دهند. رحیم پورازغدی در ادامه با ‌اشاره به اهمیت جوانگرایی در کشور اظهار داشت: باید مدیران پیرو خسته کنار بروند و جوانان آگاه، متعهد، انقلابی و باسواد مسئولیت را به دست بگیرند، در غیر این صورت به مشکل می‌خوریم.
منبع : جهان نيوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰