تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۶۴۵۱۰
براساس اخبار دریافتی، سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در پرداخت حقوق به پرسنل و کارمندان خود با تاخیر 6 ماهه مواجه شده است.
۰
plusresetminus
تاخیر 6 ماهه در پرداخت حقوق کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران
به گزارش بلاغ، سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران که باید یکی از ارگان‌های دارای درآمد باشد و در برخی مواقع کمک کار استانداری، اما در حال حاضر در پرداخت حقوق به پرسنل با مشکل مالی مواجه شده است.

براساس اخبار دریافتی، این سازمان در پرداخت حقوق به پرسنل با تاخیر 6 ماهه مواجه شده است.

این سازمان که زیر نظر استانداری و به صورت درآمد هزینه باید مدیریت شود، در حال حاضر با چالش مالی مواجه شده است.

سازمان همیاری شهرداری‌های استان یکی از ارگان‌های پر خبر در دوره‌های گذشته بوده است، اما به دلیل چالش مالی تا حدودی متولیان این سازمان به صورت چراغ خاموش در حال فعالیت هستند.

یکی از قول‌های جواد واحدی فرماندار اسبق ساری برای تصدی‌گری در این سازمان، ایجاد تحول و ارتقاء بوده است که ظاهراً مدیر این مجموعه نتوانسته آنطور که باید و شاید در برنامه‌های خود موفق باشد.

ربیع فلاح استاندار سابق مازندران از جواد واحدی قول گرفته بود که تغییرات و تحولات اساسی در این سازمان ایجاد کند، با تاخیر 6 ماهه که این سازمان در پرداخت حقوق خویش مواجه شده است نه تنها از ارتقاء فعالیت سازمانی خبری نیست، قطع ارتباط با رسانه‌ها و تاخیر در پرداخت حقوق از چالش‌هایی است که به ظاهر در این مجموعه دیده می‌شود.

برخی مشکل تراکم نیرو و مازاد بر نیاز را از مشکلات و چالش‌های این سازمان می‌دانند که در واقع حیاط خلوتی برای اشتعال نیروهای سفارشی از سوی مسئولان خاص بوده و همین موضوع این روزها موجب بروز معضل و احتمالاً بحران برای این مجموعه خواهد بود که انتصاب سیاسی و جناحی در مسئولیت‌سپاری این سازمان را نیز نباید از نظر دور داشت.

به گزارش بلاغ، پورتال سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها مازندران به دلایل مختلف از دسترس خارج شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴