تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۶۴۴۴۴
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر گفت: طرح انتقال آب دریایی خزر مصرف انتخاباتی داشته و نمایندگان مطرح کننده آروزی خویش را مطرح می‌کنند.
۰
plusresetminus
طرح انتقال آب دریای خزر مصرف انتخاباتی دارد/ نمایندگان آرزوی خودشان را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند
به گزارش بلاغ، علی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با مطرح شدن طرح انتقال آب دریای خزر توسط یکی از نمایندگان مجلس در استان سمنان و مصاحبه با یکی از رسانه‌های این استان اظهار کرد: برای انتقال آب دریای خزر نیازمند مجوز ارزیابی زیست محیطی(E.I.A)هستیم.

وی با اعلام اینکه مطالعات در این زمینه انجام نشده، تصریح کرد: اصلا بحث طرح انتقال آب دریای خزر به تصویب نرسیده که مجوز برای آن صادر شود.

نماینده مردم بهشهر،‌ نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطع به یقین نمایندگان شمال کشور اجازه انتقال آب دریای خزر را نمی‌دهند، خبری که برخی از نمایندگان مجلس مطرح کردند مصرف انتخاباتی دارد.

وی اضافه کرد: مطرح کنندگان طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان آرزوهای خودشان را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

شاعری در ارتباط با برخی اظهار نظر درباره تصفیه آب در مقصد، افزود: انتقال آب چالش زیست محیطی دارد چه طور برخی‌ها بدون توجه به تبعات زیست محیطی به دنبال دریاچه ارومیه کردن خزر هستند؟

به گزارش بلاغ، صبح امروز یکی از رسانه‌های مکتوب در استان سمنان خبر موافقت محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر را به نقل از یکی از نمایندگان مجلس مطرح کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲