تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۳۶۳۹۱۶
رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امروز اصلاح‌طلبان در حال فرار به جلو هستند که حساب خودشان را از دولت روحانی جدا کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تلاش اصلاح‌طلبان برای جا کردن حساب خود از روحانی برای انتخابات 1400 از یک سو و انفعال اردوگاه اصولگرایان برای حضور در انتخابات گفت: «من واقعا موافق این کار هستم چراکه امروز زمان انتخابات نیست. در مملکت ما مردم روی انتخابات حساس‌اند دلیلش هم روشن است چون می‌بینند که نتیجه انتخابات در آینده زندگیشان اثر دارد. بنابراین مردم حساس هستند و اگر اسم انتخابات را زلزله بگذاریم، پیش از این در کشور شش ماه پیش لرزه داشتیم و شش ماه پس لرزه.به هر حال مملکت غیر از انتخابات کارهای مهم دیگری هم دارد. بنابراین ما انتخابات‌ها را دوتا دوتا بر هم منطبق کردیم و الان هر دو سال یک انتخابات داریم. اصولش این است که چهار ماه مانده به انتخابات وارد رقابت‌ شویم. امروز اصلاح‌طلب‌ها در حال فرار به جلو هستند که حساب خودشان را از دولت جدا کنند.»
وی درباره مشکلات اقتصاد کشور و رویکرد دولت برای حل این مشکلات گفت: «در اقتصاد ما یک ژنی وجود دارد که تحریک می‌شود و موجب ترکیدن تورم می‌شود. اقتصاد ما 25 درصد تورم دارد، بعضی از دولت‌ها این را سرکوب می‌کنند و تلاش می‌کنند تا تورم را مدتی در کانال 10 درصد نگه دارند ولی این تورم به یکباره می‌ترکد. ما باید ریشه‌هایی را که تورم 25 درصدی در اقتصاد به وجود آورده پیش‌بینی و حل کنیم و سرکوب کردن اقتصاد کار درستی نیست.»
باهنر تصریح کرد: «دولت آقای روحانی از ابتدا اعلام کرد که سیاست راهبردی‌اش رساندن تورم به زیر 10 درصد است. ما از همان روز اول گفتیم اقتصاد کشور نمی‌تواند تورم تک رقمی داشته باشد و به دولت پیشنهاد دادیم که تورم 42 درصدی به جای مانده از دولت قبل را با برنامه‌ریزی درست به 20 درصد برسانند و در همین حد نگه دارند ولی مسئولان دولت مصر بودند که تورم را به زیر 10 درصد برسانند.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴