تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۶۳۹۱۵
خبرگزاری فرانسه از تصمیم دولت فرانسه برای مسدود کردن دارایی‌های وزارت اطلاعات ایران در این کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ و بنابر گزارش رادیو فرانسه، این تصمیم پس از آن اعلام شد که صبح سه‌شنبه، پلیس فرانسه یک انجمن مربوط به مسلمانان به نام مرکز «زهرا» و خانه‌های اعضای این انجمن را به اتهام مقابله با تروریسم مورد بازرسی قرار داد.
این عملیات که حدود 200 نفر از نیروهای پلیس در آن شرکت داشتند، حدود ساعت 6 صبح اجرا شد و علاوه بر محل انجمن، خانه‌های 12 نفر از اعضا در محلی که نزدیک کاله واقع در شمال فرانسه است، صورت گرفت.
گزارش‌ها حاکی از این است که یازده‌ نفر دستگیر شده‌اند. مرکز زهرا یک نهاد شیعی است که به دلیل فعالیت‌های ضد صهیونیستی شهرت دارد. این گزارش می‌گوید که پلیس فرانسه با ادعای ارتباط این افراد با ایران آنها را بازداشت کرده است.
در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر شده ادعا شده است: این عملیات برای مقابله با تروریسم صورت گرفته است. به گزارش فارس، دولت فرانسه همچنین مدعی شد که تصمیم برای مسدود‌کردن دارایی‌های دو ایرانی و وزارت اطلاعات ایران به حمله‌ خنثی شده علیه گروهی از مخالفان دولت ایران در سی‌ام ژوئن در نزدیکی پاریس ارتباط دارد.
گفتنی است، اگر مبارزه جدی، مستمر و پایدار ایران با تروریسم نبود، داعش امروز به اروپا لشکرکشی کرده و دولتمردان فرانسه که امروز دارایی‌های وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را مسدود می‌کنند، در خوشبینانه‌ترین حالت باید به واکس زدن پوتین‌های تروریست‌های تکفیری تغییر شغل می‌دادند.
فرانسه خود از حامیان اصلی تروریسم بین‌المللی است و فروردین امسال به همراه آمریکا و انگلیس مناطقی از سوریه را موشک‌باران کرده و پشتیبانی خود از تروریسم را بار دیگر به صورت علنی نشان داد. مرکز «زهرا» به فعالیت‌های ضد صهیونیستی شهرت دارد و بازرسی فرانسه از آن به بهانه مبارزه با تروریسم در شرایطی است که رژیم صهیونیستی به رژیم کودک‌کش معروف است! خون بسیاری از مسلمانان از دستان همین‌ها می‌چکد که با ژست مبارزه با تروریسم مراکز اسلامی را بازرسی و فعالان مسلمان را بازداشت می‌کنند. این کشور پناهگاه گروهک خون‌آشام منافقین نیز هست که 17 هزار ایرانی را ترور کرده است. فرانسه البته خود را مهد دموکراسی هم می‌داند!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما