تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۳۶۳۹۱۴
دبیر فدراسیون هندبال می‌گوید که قرارداد کاستاراتویچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان با فدراسیون به پایان رسیده است و او دیروز ایران را ترک کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال در مورد قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هندبال اظهار کرد: امروز(دیروز) بعد از پایان دوره آموزشی که در فدراسیون انجام شد از کاستاراتویچ تقدیر و او راهی کشورش شد. البته در حال بررسی هستیم تا اگر دوباره امکانش وجود داشته باشد از او استفاده کنیم. چون فدراسیون از کارهایی که کاستاراتویچ در ایران انجام داد رضایت دارد. همچنین او در بحث آموزشی و تدریس هم کارهای خوبی را در ایران انجام داد. فدراسیون تمایل دارد که در صورتی که منابع وجود داشته باشد دوباره با او همکاری کند.
دبیر فدراسیون هندبال در ادامه در پاسخ به این سؤال که با توجه به رفتن سرمربی اردوهای تیم ملی را نخواهیم داشت خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد دوباره با کاستاراتویچ همکاری شود که او دوباره به ایران برخواهد گشت. او بعد از مدت‌ها برای استراحت به کشورش بازگشت. باید برآورد شود و اگر منابع و امکانات را داشته باشیم دوباره با او همکاری خواهیم کرد و او را برمی‌گردانیم تا دوباره در همه رده‌های سنی به ما کمک کند.
رجبی در مورد استعفای رحیمی رئیس‌فدراسیون هندبال با توجه به موضوع استعفای روسای بازنشسته گفت: رحیمی تابع قانون است ولی نمی‌دانم که طبق قانون باید دقیقا چه انجام شود و آیا باید استعفا دهند یا نه. از طرفی نمی‌دانم که کرسی‌های بین‌المللی‌ای که رحیمی دارد چه خواهد شد و با این کرسی‌ها به کجا خواهیم رسید؟ اما او خودش هم گفته که تابع قانون است، باید ببینیم قانون چه می‌گوید.
زوران کاستاراتویچ مقدونیه‌ای ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ هدایت تیم ملی هندبال مردان ایران را بر عهده گرفت. او قرار بود علاوه‌بر تیم ملی بزرگسالان بر روی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران نیز نظارت داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴