کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت زیراب:

دشمنان با القا‌های مختلف دنبال زیرسوال بردن راهپیمایی عظیم اربعین هستند

6 مهر 1397 ساعت 16:53

امام جمعه موقت زیراب به تبلیغات مسموم در فضای مجازی دشمن بر علیه شعائر مذهبی اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی می‌کنند با القا‌های مختلف راهپیمایی عظیم اربعین را زیر‌سؤال ببرند و کار‌های عام‌المنفعه را جایگزین آن معرفی‌ کنند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب اظهار کرد: تقوا باعث درخشش انسان در خلقت و معیار انسان بر طبق آموزه‌های قرآنی است.

وی  افزود: تقوای قلبی از بالاتر‌ین تقوا‌ها بین اعضا و جوارح است و باعث پاسداشت شعائر الهی می‌شود.

امام جمعه موقت زیراب خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های امام حسین(ع) از شعائر الهی است و بر خلاف تبلیغات مسموم در فضای مجازی، برگزاری شعائر الهی باید با ظهور همراه باشد.

قبادیان به تبلیغات مسموم در فضای مجازی دشمن بر علیه شعائر مذهبی اشاره وتصریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند با القا‌های مختلف راهپیمایی عظیم اربعین را زیر‌سؤال ببرند و کار‌های عام‌المنفعه را جایگزین آن معرفی‌ کنند.

 وی افزود: دشمن قصد دارد تا مردم را از شعائر الهی دور کند و برای دست‌یابی به این اهداف انواع ترفند‌ها را به کار می‌گیرد.

خطیب جمعه زیراب به وصیت‌نامه شهید مدافع حرم سید‌روح‌الله عمادی اشاره و اظهار کرد: شهید عمادی در وصیت‌نامه خود بیان کرد که انسان باید وضعیت خود در جبهه حق و باطل را مشخص کند و نمی‌تواند بی‌طرف باشد.

قبادیان خاطرنشان کرد: در قیام امام حسین(ع) هم عده‌ای می‌خواستند، بی‌طرف باشند که امام حسین(ع) از بی‌طرفی منع کردند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و بر خلاف عده‌ای که معتقدند که دفاع مقدس طالب ندارد که از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، استقبال از رمان‌ها و اشعار و آثار دفاع مقدس بیانگر علاقمندی عمومی به آن است و دفاع مقدس گنجینه‌ای است که از آن می‌توان برای همیشه بهره‌برداری کرد.

امام جمعه موقت زیراب به اظهار‌نظر برخی‌ها که در گذشته انقلاب اسلامی ایثار‌گری کردند ولی در حال حاضر، هجمه‌هایی را در برابر رهبر معظم انقلاب دارند، تاکید کرد: ملاک وضعیت افراد به فرموده امام راحل، حال فعلی آنان است.

وی در پایان با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و تنظیم بازار و نظارت بر عهده دولت است و مقام‌معظم رهبری در مقاطع مختلف زمانی هم تذکرات لازم را بیان کردند، افزود: سخنان ترامپ درباره تلاش برای ساقط‌کردن حکومت ایران و نیز در کنار مردم ایران‌بودن را مطرح می‌کند ولی تحریم‌های امریکایی بر مردم فشار می‌آورد و مسئول این وضعیت هم امریکا است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 363764

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/363764/دشمنان-القا-های-مختلف-دنبال-زیرسوال-بردن-راهپیمایی-عظیم-اربعین-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com