تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۶۲۸۷۸
رئیس‌ ستاد بازسازی غدیر خم گفت: بیش از چهارهزار نفر از هنرمندان کشور واقعه بازسازی غدیر خم را در مناطق مختلف کشور اجرا می‌کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، یعقوب سلیمانی دیروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: باید روندی در ستاد بازسازی غدیر خم اجرا شود که این حادثه سرنوشت‌ساز تاریخی وارد متن زندگی مردم شود.
وی با تأکید بر نقش پررنگ حوزه‌های علمیه در ترویج و گسترش فرهنگ غدیر در کشور افزود: اگر نگاه و حمایت‌های مراجع و حوزه‌های علمیه نبود وحدت و اتحاد بین فرقه‌های مختلف اسلامی در مورد غدیر ایجاد نمی‌شد.
وی گفت: در 28 نقطه از مناطق اهل سنت‌نشین حادثه واقعه غدیر خم از صفر تا صد بازسازی می‌شود.
سلیمانی با تأکید بر برگزاری مراسم بازسازی غدیر خم در بسیاری از شهرهای کشور عنوان کرد: در 102 نقطه از کشور مسئله بازسازی واقعه غدیر خم انجام می‌شود.
وی با‌ اشاره به اهمیت مردمی برگزار شدن همایش بازسازی غدیر خم عنوان کرد: مردمی بودن و اتکا به ظرفیت‌های مردمی محوری‌ترین سیاست این بنیاد در امر بازسازی واقعه غدیر خم در کشور است.
رئیس‌ ستاد بازسازی غدیر خم با بیان استمرار برگزاری واقعه غدیر خم در برخی از شهرهای کشور تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت مراسم ویژه بازسازی غدیر خم در برخی شهرهای کشور به‌صورت متناوب تکرار می‌شود.
سلیمانی ازحضور پررنگ هنرمندان کشور در امر بازسازی واقعه غدیر خم خبر داد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰