تاریخ انتشارجمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۳۶۰۶۱۹
روز قدس، وعده الهی برای نابودی رژیم سفاک و جلاد و اشغالگر صهیونیستی است که بزودی این وعده خداوند با دستان پرتوان مسلمانان و ازادگان جهان محقق خواهد شد.
۰
plusresetminus
روز قدس، نمایش غیرت اسلامی در نابودی غده سرطانی صهیونیسم است
به گزارش بلاغ، بمناسبت روز قدس، نماینده آستان قدس رضوی در مازندران، راهپیمایی روز قدس را پاسخی مقدماتی و نابودکننده از سوی مسلمانان و آزادگان جهان به نسل‌کشی رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان آن دانست و از همه ملت ایران خواست تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخی دندان‌شکن به امریکا و فرزند نامشروعش رژیم اشغالگر قدس بدهند.

محمداسماعیل امامزاده در ادامه افزود: روز قدس، روز تجلی اراده ملت‌ها برای آزادی ، روز نوید رهایی از ستم، روز غیرت، عزت، کرامت و عدالت است. روز جهانی قدس، روز اثبات عشق است، روز نمایش عقیده و فریاد و روز جهاد و پیکار است. این روز مقدس، تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت قهرمان ومظلومی است که با تکیه بر اراده پولادین خویش فریاد رسای خود را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.

وی در توصیف روز قدس اظهار داشت:جمعه آخر هفته ماه مبارک رمضان، میراث گران‌ بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی ، هوشمندی و درایت و بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ حضرت امام خمینی(ره) به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

نماینده آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به توطئه تشکیل حکومتی کودک‌کش و ضداسلام، یادآور شد: اینک که چهار دهه از ابتکار دینی – سیاسی امام راحل (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهانی قدس و ایجاد جریانی مردمی برای حمایت از فلسطین می‌گذرد، این روز بزرگ و خجسته عالمگیر شد و ریشه در اعماق وجود مسلمانان دوانید.

در حالی كه دشمنان قسم خورده اسلام و فتنه‌گران زخم خورده مانند همیشه در تكاپو هستند تا بین صفوف فشرده مردم حزب‌الله و پیرو روح‌اله شكاف ایجاد كرده و در تحقق آرمان الهی آزادی قدس خلل ایجاد نمایند، همه ساله حضور مؤمنانه و آگاهانه مردم انقلابی در راهپیمایی عظیم قدس، توطئه فتنه‌گران را به فضل الهی نقش بر آب ساخته و آنان را دچار ندامت و یأس نموده است.

وی در خاتمه افزود: ضمن پاسداشت این روز عظیم، با اعلان انزجار از آمریکاي جنايتكار و رژیم جعلي صهیونیستی و در عمل به این سنت ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل و لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) و هم صدا با همة مردم مسلمان و آزادیخواه جهان، از عموم مردم روزه دار و شب زنده داران لیالی قدر دعوت می‌نماییم تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آزادی قدس شریف را فریاد زنند و با خروش انقلابی خویش لرزه بر اندام مستکبران جهان و اشغالگران قدس شریف افکنده و حقانیت تنیده شده در مظلومیت مردم فلسطین را در گستره گیتی طنین انداز کنند و با حضور قاطع و محکم خود نشان دهند، علی رغم همه توطئه‌ها عليه ملت‌هاي مسلمان، ملت ایران ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد و از تصمیم ها و اراده خود منصرف نخواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما