تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۶۰۵۴۰
خرداد امسال، تابلویی پرپیام و استثنایی از رخداهای بزرگ تاریخی است که سرنوشت بشریت را متحول کرده است.
۰
plusresetminus
آیت‌الله توکل: تقارن مناسبت‌ها، خرداد امسال را پرپیام و استثنایی کرده است
به گزارش بلاغ، در شب‌های قدر و تقارن آن با 14 و 15 خرداد و انتخاب رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله توکل طی اطلاعیه‌ای، خرداد سال 1397 را دارای حوادثی بی‌نظیر و سرنوشت‌ساز برای بشریت توصیف کرد.
 
متن پیام نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری بدین شرح است.
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
خردادماه بویژه خرداد سال 1397 با قراردادن چند مناسبت بزرگ در خود، پیام‌های متنوع انسان‌ساز و تحول‌بخش را به بشریت تقدیم کرد که درخور تأمل و تعمق فراوان است.
 
شهادت بزرگ مرد تاریخ و عدل مجسم، آن که همه رادمردان سرتسلیم در مقابل فضائل او فرود آورده و عدالت و فضیلت را با نام او قابل تعریف می‌دانند، آنهم در بهترین ماه ضیافت الهی.
 
مقارنت شکافته‌شدن فرق عدالت و سعادت در ارتحال فرزند برومند اسلام، آن که پرورش‌یافته مکتب علوی و جان‌داده 15خرداد است، حامل پیام جاودانه تداوم راه سرخ اهلبیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در هماره تاریخ بویژه در عصر خمینی کبیر توسط خلف شایسته او امام خامنه‌ای حفظه‌الله‌تعالی می‌باشد.
 
مولی‌الکونین مولای‌مان علی‌علیه‌السلام مصداق آیات فراوان قرآن و عزت‌بخش شب‌های قدر، در انقلاب بزرگ حضرت روح‌الله عظمت خویش را به صحنه آورد و در عصر ذریه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، حضرت سیدعلی انشا‌ءالله الهام‌بخش سیره علوی خواهد شد.
 
رمز و راز نجات بشریت معاصر، بازتولید عدالت و فضیلت‌های شهید شب‌های قدر در بستر ولایت سیدعلی خامنه‌ای است.
 
با تسلیت شهادت اول مظلوم عالم، اسدالله‌الغالب و ارتحال ملکوتی فرزند شایسته او امام خمینی(ره)، سجده عبودیت و سپاسگزاری بواسطه نعمت انتخاب امام خامنه‌ای را بر آستان ربوبی خداوند بزرگ به‌جا می‌آوریم و در این شب‌ها و روزهای مهمانی الهی فرج آخرین ذخیره امامت و ولایت را به دعا می‌نشینیم. اللهم عجل لولیک‌الفرج
 
18رمضان‌المبارک 1439 برابر با 13خرداد 1397
سیدرحیم توکل
نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری   
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما